Courgettekofte curry met rijst
Dit ziet er zo goed uit, ff het recept opslaan
Jaa ik vind 'm echt megalekker, en heel simpel ook!
Edit: ik gebruik trouwens altijd gewoon een blik tomaten en santen ipv verse tomaten en noten, en dan is de curry zelf echt heel snel klaar
Wraps met gehakt, fajita bbq kruiden, guacamole, tomaten-mango salsa, geraspte kaas en in stukken gebroken taco’s
Paddenstoelen risotto van orzo, ook van Hello Fresh (niet die hierboven ). Helemaal into vegetarische gerechten de laatste tijd
Broccoli, taugé, champignons, ui en tofu gewokt in zoete sojasaus met rijst zo simpel, maar zo lekker.
Ik eet nu een zak wortels leeg zodat ik vanavond mc donalds mag bestellen
deze pasta is onmogelijk om netjes te eten, echt een gevecht
Ben je pescetarier of volledig vega? Anders vind ik een saus van pesto van amandel en rucola altijd wel een hit. En dan tartaar van tonijn erover.
Al limone vind ik ook altijd lekker en een beetje specialer.
Salade met miso glazed aubergines en pindadressing
Corn ribs en krieltjes met lekker op alles saus beide uit de eetclub van Emma.
Welke? En review??
Ik vind die van vivera best goed te doen! Vooral in een bowl met wat sausjes en rijst etc, heb het niet gewoon los gegeten.
En @Bunnyslippers Ohh dat klinkt wel chill ja! Thanks, ga m binnenkort ook maar eens proberen dan
Hmmm dat klinkt goed! Misschien kan ik mijn vieslekkere favo van pasta met gebakken ui, cherrytomaatjes en zalm met kruidenkaas erdoor zo weer eens maken (ik ben een echte fijnproever haha)
Heb je hier een recept van? Klinkt erg lekker!
Ik woon in het buitenland dus kan mijn kortingscode denk ik niet delen. Maar volgens mij krijg je sowieso korting de eerste 4-5(?) weken of misschien kan iemand anders een kortingscode delen?
Ik kwam dit ook tegen, maar weet niet of je er meerdere tegelijk kan gebruiken: https://www.acties.nl/hellofresh
Ik heb weer eens levensenergie om zelf pasta te maken, met ricotta, citroen en tuinbonen