Zeer lekker!
Quinoa salade met rode biet, wortel, edamame, veldsla, geroosterde cashew en een dressing met o.a. appelcider azijn en munt
Otto’s orzo met venkelzaad en garnalen
Wat ik een paar weken geleden bij mijn mams heb gegeten. Hopelijk wordt het net zo lekker.
Gedroogde gevulde aubergines
Work in progress
Het ziet er echt heerlijk uit! Zou je het recept willen delen?
eindresultaat! Superlekker is het.
Dit is het recept. Geserveerd met griekse yoghurt en granaatatappelmelasse. Alleen de gedroogde aubergines komen uit turkije, weet niet of ze hier te vinden zijn.
Voor de zoveelste keer maar is gewoon heel lekker: soft taco’s met Mexicaanse zwarte bonen, gekruide zoete aardappel, verse guac, salsa valentina, tajin, en om er toch een beetje variatie in te houden deze keer pico de gallo met charred mais erbij
@Nysmn omg dit zit er zo lekker uit ik ga deze week op jacht naar gedroogde aubergines (online wel al gevonden maar hopelijk kan ik ze ergens in een winkel vinden)
Haha nice. Ik heb ‘m eergisteren ook gemaakt. Of nja… ik heb aan mijn vriend doorgegeven wat ie moest maken :’)
Erg lekker en voor herhaling vatbaar! En ik heb de aanpassing van @Nysmn met aubergine nog toegevoegd. Dus thanks @vitaminwater
Ik had zin in comfort food en geïnspireerd door iemand op het forum laatst at ik vissticks, gebakken aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus. Die laatste uit pot want ik had geen zin om het zelf te maken maar gadverdamme wat smerig. Heb het laten staan na drie happen). De rest was wel lekker haha.
Laat me weten waar als het lukt!
Friethoes frietjes, een salade en vega balletjes
Zelfgemaakte kip kerrie
Summerrolls!
Sajoer boontjes met rijst en vega balletjes
Kimchi fried rice
Rijst met miso aubergines
Volgens mij is dit dag 3 ofzo achter elkaar dat ik iets met aubergine eet
Farfalle ai funghi
Pasta met paddenstoelen in roomsaus
Madras van Patak’s met courgette, Griekse yoghurt en twee volkoren pita’s.
Broodje met een Beyond burger met daarbij friet van Friethoes (influenced door het forum hehe)