Orzo met spinazie en cherry tomaatjes
Dit
Lasagne eigenwijs
Broodje pulled pork van de barbecue, dat ligt er al sinds 10u op
Shoarma van paddestoelen, erwtjes en quinoa. Geen zin om te koken, maar wil ook ‘gezond’ doen
Panzanella, echt mijn favoriete eten met dit weer.
Noedelsalade met wortel, komkommer, paprika, bosui, rode peper, munt, koriander, pinda’s en nuoc cham dressing.
Quinoasalade met paprika komkommer tomaat feta en olijven
Bbqpasta met pulled chicken
Vegan chorizo van Heura met een soort van pilaf (met ui, knoflook, paprika, Kalamata olijven, bouillon, komijnzaad, laurier en een kaneelstokje)
Ziet er goed uit!
Ikzelf heb gevulde puntpaprika gegeten, met couscous, aubergine, ras al hanout en feta er in
Ik heb vakantie en ik ga zo bij m’n oma van 87 eten. Ze maakt andijviestamppot want vroeger toen ik daar tussen de middag kwam eten maakte ze dit ook altijd. Het is zo schattig En speciaal voor mij wilde ze ‘s avonds warm eten ipv ‘s middags (wat zij normaal altijd doet). Zin in!
Ik ga voor een vegaburgerrrr jammie
Ik vond 'm best wel goed! Heel chill qua textuur vooral, wat steviger dan die van Garden Gourmet, en ook iets sterker gekruid (die van GG kruid ik zelf altijd nog bij). Niet mega chorizo-achtig maar wel gewoon lekker!
Heb zo’n zwak voor lieve verhalen over opa’s/oma’s, wat mega cute dit van haar. Eet smakelijk samen!
Dit maar dan met kipgehakt en gepekelde wortels
Heb je deze eerder gemaakt?
Nee, net op. Dit recept ga ik zeker vaker maken. Het is echt een uitkomst wanneer het heet is en je geen zin hebt in warm eten of een pastasalade.
Wortels heb ik wel een dag van te voren gepekeld
Gepekelde wortels recept (heb ik wel gehalveerd):
Lekker