Wat eet je vanavond #4

Haha het was wel een beetje tot smurrie gekookt omdat ze de kookplaat zachtjes aan had staan terwijl we aan het kletsen waren. Het was dus een soort behanglijm geworden, heb maar gezegd dat het heeeel lekker was :smiling_face_with_tear:

5 likes

Wow dat ziet er heel nice uit. Welke app/website gebruik je?

Noedelsalade met paprika komkommer taugé pinda’s koriander little gem sesamzaadjes en een gekookt eitje erbij

Dressing moet ik nog bedenken maar denk iets van sesamolie/limoensap/vissaus

3 likes

Ik at vorige week noedelsalade met nuoc cham saus erbij als dressing. Dan ben je met limoensap en vissaus ook al en eind op weg.

5 likes

Caesar pastasalade met kip, sla, ei, komkommer en parmezaanse kaas

Congee met pork floss, ei, lenteui en chiliolie, met gestoomde preidumplings en geroerbakte paksoi ernaast en douhua als toetje

6 likes

Parelcouscous met courgette, aubergine, puntpaprika, olijven en feta

1 like

Ik wil zo graag mee eten nu hahaha.

Wat was je andere keus uiteindelijk geweest?

2 likes

Ja ik ben zelf ook excited haha, eerste keer congee dus hoop dat het goed lukt :grimacing: Andere optie was misosoep geweest!

Soto ajam

1 like

Sorry lekker dubbelop maar ik wil het ook nog even showen want het was echt goed gelukt :sparkles:

34 likes

Misschien voor een volgende keer, maar hier is een pinda dressing ook heel lekker bij! Dan kun je een beetje pindakaas als basis gebruiken en dan aanlengen met wat sesamolie, limoensap en wat kokosmelk en water. Eventueel nog een rode peper erdoor.

4 likes

Flatbread oesterzwamgyros met van alles en nog wat wat nog op moet erop

6 likes

Oker met kalfsvlees en rijst

@kali @Dazed

7 likes

Iemand heeft andijviestamppot voor ons gemaakt :sweat_smile: lekker midden in een hittegolf but okay. I’ll take it als ik niet hoef te koken vanavond :pray:t2:

4 likes

:heart_eyes: ziet er heerlijk uit! Ik heb vandaag gele spliterwten gehaald zodat ik het morgen of overmorgen kan maken

En ik eet pad thai vanavond

2 likes

Restjes, ik heb er een quinoa salade met paksoi en tahin-kokos dressing van gemaakt.

1 like

noodles met spinazie, broccoli, mais, kikkererwten, tahin-chiliolie-miso sausje en ingelegde komkommer

2 likes

Oker?

1 like

Ja, of okra:

2 likes