Deze linzencurry met palmkool en aubergine
Lekker
Elke keer als ik hier (of ergens anders) een gerecht met burrata zie krijg ik echt zin in burrata. Denk dat het mijn favoriete kaas is. Het maakt pasta beter, risotto beter, gnocchi beter. Love burrata
Ben ziekig dus geen zin om echt te koken maar wel genoeg zin in echt comfy eten om een klein beetje moeite te doen: tomatensoep uit zak met in de pan getoaste afbakciabatta en gebakken paddenstoelen met knoflook
âDrijvende groenten in kokend waterâ aka heldere groente soep omdat mân vriend ziekig is (enige moment dat hij dit lekker vindt)
Risotto van pienlaathaaretenzien aka pienlaathaarburratagerecht zien
Risotto met gebakken prei, chili, knoflook en sjalot, sausje van geblancheerde spinazie met peterselie, met citroenrasp en sap, parmezaan en burrata met bieslook
Ga zo speciaal verse kerrieblaadjes halen hiervoor:
Tomaten-paprika soep uit de slowcooker met zelfgebakken brood
Pannenkoeken!
Rijst met paddenstoelenragout
Brood met zelfgemaakte hummus, tofu-daslookbraadfilets, kimchi, komkommer en paprika
Quinoa met zongedroogde tomaatjes, feta en babyspinazie. Ik vond het niet helemaal geslaagd. Daarna nog 2 geitenkaas/walnoot/honing kroketjes (Lidl) gegeten want ik had nog honger.
girl dinner
Knoflook brood, een restje linzensalade, 3 mini gehaktballetjes, een halve pot zoetzure augurken en gepofte jalapenos met cottage cheese.
Had geen zin om boodschappen te doenđ¤ˇđźââď¸.
Soep van geroosterde pompoen (en andere groenten en kruiden en smaakmakers)
Ik heb parpadelle met witte wijn-roomsaus gemaakt, met gebakken zalm en geroosterde broccoli met amandelschaafsel. Heerlijk.
Gefrituurde aubergine in panko met een szechuan sausje en noodles
Pompoensoep van Otto
Plaattaart met kroten, walnoten, creme fraiche, rode ui, citroenrasp en geitenkaas