Gepofte aardappels met krokante geroosterde schil, gevuld met gorgonzola/vega gehakt/spinazie/room van Ottolenghi
Risotto met geroosterde pompoen, hazelnoten (van het weekend geraapt in het bos!) en gefrituurde salie
Ik heb dit vandaag gegeten. Was lekker!
Knoflookpasta met room, spinazie en broccoli
Ik at perzische rijst (met saffraan, kaneel, kardemom en komijn en sinaasappelschil en gebrande amandelen en granaatappelpitjes) met kip en een yoghurtknoflookcitroensausje.
Echt lekkerrr.
De één schrijft hier al in verleden tijd, de ander (ik) moet nog beginnen met koken
Pasta met saus van geroosterde flespompoen
Kikkererwtencurry
Pasta met bolognesesaus uit de slowcooker.
Ach sommige avonden eet ik pas om half 10, gewoon wanneer je zin en tijd hebt toch
Lasagne met paddenstoelen, spinazie en vier kazen
Hoe waren deze allebei?
Chili cheese nuggets haal ik al jaren standaard per 20 echt 10/10 zero notes, vind de veggie burgers van BK ook helemaal top maar deze combi met vega bacon zonder groente vond ik wel een beetje heftig qua “vleesexperience”
Haha ik heb die chili cheese nuggets nog nooit op, maar ga binnenkort eens proberen dan. En ja BK is zo lekker bezig hè qua vega. Alleen jammer van de friet, daar wint Mac het toch mee.
Surinaamse bami met vega kip en gegrilde paksoi en ik heb er nu al zin in
Bij gebrek aan zin om boodschappen te doen, havermout met banaan, pruimen, kardemom, tahin en walnoten
Pissaladière!
Chilimacaroni zonder bonen, met saus aan de hand van dit recept https://www.google.com/amp/s/www.food.com/amp/recipe/eds-chicago-cocoa-chili-18414