Wat eet je vanavond #4

Deze linzencurry met palmkool en aubergine

6 likes

Lekker

Elke keer als ik hier (of ergens anders) een gerecht met burrata zie krijg ik echt zin in burrata. Denk dat het mijn favoriete kaas is. Het maakt pasta beter, risotto beter, gnocchi beter. Love burrata :white_heart::white_heart::white_heart:

4 likes

Alleen thuis en geen zin om te koken (maar wel behoefte aan wat gezonds):

3 likes

Ben ziekig dus geen zin om echt te koken maar wel genoeg zin in echt comfy eten om een klein beetje moeite te doen: tomatensoep uit zak met in de pan getoaste afbakciabatta en gebakken paddenstoelen met knoflook

5 likes

“Drijvende groenten in kokend water” aka heldere groente soep omdat m’n vriend ziekig is (enige moment dat hij dit lekker vindt)

3 likes

Risotto van pienlaathaaretenzien aka pienlaathaarburratagerecht zien
Risotto met gebakken prei, chili, knoflook en sjalot, sausje van geblancheerde spinazie met peterselie, met citroenrasp en sap, parmezaan en burrata met bieslook

20 likes

Ga zo speciaal verse kerrieblaadjes halen hiervoor:

4 likes

Tomaten-paprika soep uit de slowcooker met zelfgebakken brood

4 likes

Pannenkoeken!:yum:

3 likes

Rijst met paddenstoelenragout

1 like

Brood met zelfgemaakte hummus, tofu-daslookbraadfilets, kimchi, komkommer en paprika

1 like

Quinoa met zongedroogde tomaatjes, feta en babyspinazie. Ik vond het niet helemaal geslaagd. Daarna nog 2 geitenkaas/walnoot/honing kroketjes (Lidl) gegeten want ik had nog honger.

Tagliatelle met paddenstoelen in roomsaus en varkenshaas.

15 likes

:sparkles: girl dinner :sparkles:
Knoflook brood, een restje linzensalade, 3 mini gehaktballetjes, een halve pot zoetzure augurken en gepofte jalapenos met cottage cheese.

Had geen zin om boodschappen te doen🤷🏼‍♀️.

13 likes

Soep van geroosterde pompoen (en andere groenten en kruiden en smaakmakers)

3 likes

Ik heb parpadelle met witte wijn-roomsaus gemaakt, met gebakken zalm en geroosterde broccoli met amandelschaafsel. Heerlijk.

11 likes

Gefrituurde aubergine in panko met een szechuan sausje en noodles

6 likes

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1189608/indische-gehaktballetjes-met-ketjap-en-groentenasi

Pompoensoep van Otto

3 likes

Plaattaart met kroten, walnoten, creme fraiche, rode ui, citroenrasp en geitenkaas

4 likes