Wat eet je vanavond #4

Heb je hier een recept van? Heb dat ooit op restaurant gegeten en vond het zo lekker.

Ik maak het wel in de slowcooker.
Eerst even het vlees aanbakken met maïzena en dan de rest van de ingrediënten erbij gooien.

Ik hoop dat ik straks net zo enthousiast ben als jij haha

2 likes

Nu heb ik dus weer helemaal zin om een slowcooker te kopen. Maar ik ga nooit zo georganiseerd zijn dat ik in de ochtend al dingen ga voorbereiden voor avondeten

2 likes

Plaattaart met brie, rode ui, walnoten, crème fraiche, tijm en mosterd (van uit Paulines keuken)

Alleen het is een beetje mislukt maar alsnog lekker

2 likes

Ik vind slowcooker-koken wel de minst georganiseerde vorm van koken, misschien scheelt dat nog? Het is vaak een kwestie van snijden en alles bij elkaar gooien. Je hoeft geen 3 timers te zetten en te zorgen dat alles tegelijkertijd klaar is.

3 likes

Hou maar op. Bovendien moet je er dan ook al over nagedacht hebben. Daar gaat het eigenlijk al mis

3 likes

Fish cuisine tomaat-mozzarella met p.atat.

Echt een culinair hoogstandje i know.

1 like

Linguine met olijfolie, knoflook, citroensardines, olijven, citroen, chili en peterselie

5 likes

Deze risotto maar ik had geen spekjes meer dus zonder gedaan, niet echt de beste keuze want nu smaakt het wat zurig door de hoeveelheid bleekselderij.

2 likes

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1195710/zuurkoolstamppot-met-appel-kaneel-en-bruine-suiker

Dit maar dan zonder spekjes en noten. En met een varkenshaasje met een saus van o.a. stroop, appelsap en bier

2 likes

Pompoen, spruitjes en aardappeltjes in schil uit de oven met honing-tijm vinaigrette, vega chipolataworstjes en gepofte kastanjes (zelfgeraapt)

6 likes

Zelfs alle gerechten worden weer meer herfst hier! Goed met de seizoenen aan het koken.

Vanavond vega spaghetti bolognese. Morgen stamppot.

1 like

Las vandaag pas dat het gisteren krokettendag was dus daarom nu twee vega kroketten naar binnen aan ‘t werken :heart_eyes:

2 likes

Risotto met rode biet en geitenkaas.

2 likes

Ja ik snap de hype ook niet zo goed. Het lijkt me ook best onhandig dat dat ding uren aan moet staan. Heb je dan ook al die tijd je afzuigkap aan? En ik kan me niet voorstellen dat je saus lekker inkookt zonder bindmiddelen als je pan continu dicht zit (mits je geen vlees bereidt). Dus dan zou ik hem toch nog even op het vuur in willen koken. Doe mij maar een gewone pan.

Ik heb voor morgen op het lijstje; couscous met gepofte cherrytomaat, gegrilde courgette en gerookte amandel. Komt iets van chipotle crème fraîche bij.
Donderdag taco’s met gebakken paddenstoelen in mole, mango salsa, avocado en pico de gallo.

6 likes

Is deze burger kant en klaar of maak je die zelf?

2 likes

Tonijnpasta met salade of andijviestampot

1 like

Net besteld bij een Marokkaans restaurantje in de buurt. Harira, kip bastilla en lamstajine, ben zo benieuwd! €30 voor dat allemaal ook nog vind best netjes

7 likes

Pad thai waarvan de saus zelfgemaakt is

2 likes

Oh dit heb ik al zo lang niet gehad, instant cravings naar nu :weary: Wil je laten weten waar het was als het lekker is?

Ik eet tteokbokki trouwens

3 likes