Wat eet je vanavond #4

Pulled pork, rijst, avocado, zwarte bonen, rode ui, tomaat, komkommer en sausje met kwark en cajun kruiden.

2 likes

Zelfgemaakte erwtensoep

5 likes

Ik heb echt een baaldag met bijwerkingen van nieuwe medicatie en weinig energie dus ik heb roti besteld

6 likes

Spaghetti met zelfgemaakte pesto en burrata

5 likes

Ik kan even niet meer terugvinden wie ermee begon maar omg thank you want ik eet het echt regelmatig nu; die mafaldine pasta met een tomaten roomsausje met chili en burrata (en ik doe er nog aubergine bij)

4 likes

Ohja indd! Echt komt bijna wekelijks terug hier en mijn vriendinnen vonden het ook lekker dus die hebben het thuis ook gemaakt! Zo simpel maar zo goed.

1 like

Lekkaaaah

3 likes

Tagliatelle met spinazie, tomaatjes en garnalen

2 likes

Ik had grootse plannen maar het werd uiteindelijk lekker snel: brood met gebakken paddenstoelen, zelfgemaakte hummus, veldsla, mayo en kimchi

3 likes

Mysore masala dosa (en mango lassi)

3 likes

Restjes humus van gisteren gepimpt met semi gedroogde tomaten en gerookte harissa + geblakerde courgettes met veel lekkere dingen waaronder gerookte knoflook!!

Samenvatting

17 likes

Knödel, gehaktballenhachee en rode kool

1 like

Orzo met crispy boerenkool, oesterzwammen, verse artisjok, pijnboompitten en een citroenroomsausje

6 likes

4 likes

Maistortillas met vegetarische Mexicaanse chorizo (gemaakt met beyond gehakt), refried beans, pico de gallo, guac, ingelegde rode ui, chamoy en salsa Valentina

16 likes

Gado gado traybake uit “de groene bakplaat”

2 likes

Rendang, sambal goreng telor, rijst en sperzieboontjes.

5 likes

Ik had gisteravond de vega rookworst van dit merk, echt niet lekker. Hoop dat dit wel okay smaakte

Friet van pastinaak bestrooid met chili flakes met een naked cheeseburger, heb er een kerrie yoghurt dipje bij gemaakt

4 likes

Nasi goreng met een eitje en kroepoek

7 likes