Wat eet je vanavond #4

Rendang met kokosrijst :heart_eyes:

3 likes

Een ‘gezonde kip-kebab bowl’ :joy::joy:

3 likes

Ew??

3 likes

Voor de eerste keer Borani Kadoo gemaakt, volgens mij een recept die iemand hier deelde. Erg lekker!

2 likes

Zelfgemaakte falafel in platbrood met gegrilde groenten en baba ganoush

1 like

Rigatoni met een tomatensaus met leftovers: vega gehaktballetjes met peterselie en look, voor de rest nog een beetje courgette en oesterzwam + parmezaan

1 like

Aglio olio met palmkool :green_heart:

2 likes

Vega pita shoarma met aubergine uit de oven en nog wat andere groenten

2 likes

Zelfgemaakte hummus met gemarineerde paddestoelen en lachoech. Hele avond bezig geweest maar wel heel lekker!

Samenvatting

23 likes

Ziet er goed uit!

Ik ga vanavond voor couscous met gegrilde groenten, chipotle dip en gerookte amandelen.

3 likes

Tijd om de vriezer en koelkast te legen voor we op vakantie gaan: zoete aardappel uit de airfryer, knoflook champignons, erwten, vriend een random saté spies nog van het bbq seizoen en ik falafel.

1 like

Pulled pork, rijst, avocado, zwarte bonen, rode ui, tomaat, komkommer en sausje met kwark en cajun kruiden.

2 likes

Zelfgemaakte erwtensoep

5 likes

Ik heb echt een baaldag met bijwerkingen van nieuwe medicatie en weinig energie dus ik heb roti besteld

6 likes

Spaghetti met zelfgemaakte pesto en burrata

5 likes

Ik kan even niet meer terugvinden wie ermee begon maar omg thank you want ik eet het echt regelmatig nu; die mafaldine pasta met een tomaten roomsausje met chili en burrata (en ik doe er nog aubergine bij)

4 likes

Ohja indd! Echt komt bijna wekelijks terug hier en mijn vriendinnen vonden het ook lekker dus die hebben het thuis ook gemaakt! Zo simpel maar zo goed.

1 like

Lekkaaaah

3 likes

Tagliatelle met spinazie, tomaatjes en garnalen

2 likes

Ik had grootse plannen maar het werd uiteindelijk lekker snel: brood met gebakken paddenstoelen, zelfgemaakte hummus, veldsla, mayo en kimchi

3 likes