Mysore masala dosa (en mango lassi)
Restjes humus van gisteren gepimpt met semi gedroogde tomaten en gerookte harissa + geblakerde courgettes met veel lekkere dingen waaronder gerookte knoflook!!
Knödel, gehaktballenhachee en rode kool
Orzo met crispy boerenkool, oesterzwammen, verse artisjok, pijnboompitten en een citroenroomsausje
Orzo met aubergine, tomaat, spinazie en mozzarella
Alleen even van de bank af komen om het te maken
Maistortillas met vegetarische Mexicaanse chorizo (gemaakt met beyond gehakt), refried beans, pico de gallo, guac, ingelegde rode ui, chamoy en salsa Valentina
Gado gado traybake uit “de groene bakplaat”
Rendang, sambal goreng telor, rijst en sperzieboontjes.
Ik had gisteravond de vega rookworst van dit merk, echt niet lekker. Hoop dat dit wel okay smaakte
Friet van pastinaak bestrooid met chili flakes met een naked cheeseburger, heb er een kerrie yoghurt dipje bij gemaakt
Nasi goreng met een eitje en kroepoek
Spaghetti met tomaat, vegi tonijn, olijven, kappertjes, artisjok en parmezaan.
Ik maak een pizza met vega salami en champignons, maar heb geen puf om deeg te maken.
Heb in opwelling dit gekocht. Zie nu dat het meer dikke wrap is, dan een pizzabodem…Hoop dat het te eten is.
Was het wat?
Lekkere vegetarische rookworst is helaas nog steeds niet uitgevonden, vind ik iig (en ik betwijfel of het ooit gaat lukken).
Ik at dit. Lekker maar machtig en nu echt geen zin in de afwas
Ja het is niet bijzonder maar prima als ik even snel iets moet eten! En dat hoor ik vaker maar die vind ik wel lekker haha 🫠 maar ik weet ook niet meer hoe normale worst smaakt
Parelcouscous met pompoen, tomatensaus en spinazie van otto
echt een 100% otto gerecht want ergens bna het midden staat dat het een half uur moet koken en dan bij daarna dat het nog eens!!! een half uur moet koken. En het ergste is dat ik hem eerder hem eerder heb gemaakt en dit dus vergeten was conclusie: het is 21:09, en ik ga bijna eten
Romige one pot orzo met kip
Boerenkoolpuree met worst van Bon Mush (echt aanrader qua vega merk trouwens!) en een salade