Wat eet je vanavond #4

Mysore masala dosa (en mango lassi)

3 likes

Restjes humus van gisteren gepimpt met semi gedroogde tomaten en gerookte harissa + geblakerde courgettes met veel lekkere dingen waaronder gerookte knoflook!!

Samenvatting

17 likes

Knödel, gehaktballenhachee en rode kool

1 like

Orzo met crispy boerenkool, oesterzwammen, verse artisjok, pijnboompitten en een citroenroomsausje

6 likes

Orzo met aubergine, tomaat, spinazie en mozzarella

Alleen even van de bank af komen om het te maken

7 likes

4 likes

Maistortillas met vegetarische Mexicaanse chorizo (gemaakt met beyond gehakt), refried beans, pico de gallo, guac, ingelegde rode ui, chamoy en salsa Valentina

16 likes

Gado gado traybake uit “de groene bakplaat”

2 likes

Rendang, sambal goreng telor, rijst en sperzieboontjes.

5 likes

Ik had gisteravond de vega rookworst van dit merk, echt niet lekker. Hoop dat dit wel okay smaakte

Friet van pastinaak bestrooid met chili flakes met een naked cheeseburger, heb er een kerrie yoghurt dipje bij gemaakt

4 likes

Nasi goreng met een eitje en kroepoek

7 likes

Spaghetti met tomaat, vegi tonijn, olijven, kappertjes, artisjok en parmezaan.

2 likes

Ik maak een pizza met vega salami en champignons, maar heb geen puf om deeg te maken.

Heb in opwelling dit gekocht. Zie nu dat het meer dikke wrap is, dan een pizzabodem…Hoop dat het te eten is.

Was het wat?

1 like

Lekkere vegetarische rookworst is helaas nog steeds niet uitgevonden, vind ik iig (en ik betwijfel of het ooit gaat lukken).

Ik at dit. Lekker maar machtig en nu echt geen zin in de afwas :sob:

2 likes

Ja het is niet bijzonder maar prima als ik even snel iets moet eten! En dat hoor ik vaker maar die vind ik wel lekker haha 🫠 maar ik weet ook niet meer hoe normale worst smaakt

Parelcouscous met pompoen, tomatensaus en spinazie van otto

echt een 100% otto gerecht want ergens bna het midden staat dat het een half uur moet koken en dan bij daarna dat het nog eens!!! een half uur moet koken. En het ergste is dat ik hem eerder hem eerder heb gemaakt en dit dus vergeten was :sleeping: conclusie: het is 21:09, en ik ga bijna eten

7 likes

Romige one pot orzo met kip

3 likes

Boerenkoolpuree met worst van Bon Mush (echt aanrader qua vega merk trouwens!) en een salade