Wat eet je vanavond #4

Kabeljauw in chilitahinsaus en broccoli met boerenkool en knoflook van Ottolenghi.
Ik heb het Simple kookboek gekregen voor kerst.

4 likes

Een of andere ottolenghi wintergroenten stamppot (waarbij ik er uiteraard pas toen ik na het sporten ging koken achter kwam dat ik een uur ui moest smoren :+1:t2:)

1 like

Pannetje met oa aardappel, pastinaak, wortel en rode biet. Ik was sceptisch, maar was verrassend lekker!

1 like

Shorbat mash (Iraakse mungbonensoep uit Noomi)

3 likes

Chili met paprika en drie soorten pepers, rijst, zelfgemaakte augurk en ingelegde rode ui, en een eitje met salsa Valentina

17 likes

Gnocchi met worst, spinazie en misoboter

4 likes

Friet, vegakroket en witlofsalade

4 likes

Ravioli parmiggiano met boter en cherrytomaatjes

2 likes

Kip in Griekse yoghurt marinade met broccoli en paksoi

4 likes

Wanneer komt jouw kookboek eigenlijk uit?

18 likes

Butter chicken met naan

9 likes

Aardpeersoep met zelfgebakken stokbrood

3 likes

Haha i wish!

14 likes

De allerlekkerste ramen! Vind deze lekkerder dan de meeste vegetarische ramens in ramenrestaurants in amsterdam :sweat_smile:

2 likes

Pasta met geroosterde venkel en erwten ricotta saus

7 likes

Rendang uit de instant pot

2 likes

Foe yong hai met witte rijst

2 likes

Burritos

1 like

Ik had nog van alles in de koelkast. Penne met gebakken champignons, tomaatjes en een saus van crème fraîche, pesto en 484845845888 toegevoegde kruiden. Het was LEKKER.

2 likes