Wat eet je vanavond #4

Een soort van beef stew pie met o.a. aardappelblokjes, stoofvlees met bier, wortel en een dak van bladerdeeg

2 likes

Burger met halloumi in panko gefrituurd, gepekelde wortel en ui, komkommer en sriracha-mayo. Mogelijk nog zoete aardappelfriet erbij

5 likes

Stokbrood, mozzarella en tomaat

2 likes

Stamppot boerenkool

1 like

Spaghetti bolognese

Aardappelschijfjes, spinazie en vissticks

4 likes

Lasagne

1 like

Ik heb net voor lunch zulke lekkere focaccia en pizza gegeten bij een tentje waar we toevallig langs liepen. Focaccia was meer een soort pizza, met tomatensaus en ernaast een groot bord met stracciatella (kaas) en hele goede olijfolie die je er op kon doen :drooling_face:

3 likes

Oke tijdje geleden postte ik dat ik een koerdisch gerecht wou maken, kotelk. Vandaag van schoonmoeder geleerd hoe precies.

Niet echt een geweldige foto maar het zijn dus deeg schoteltjes (griesmeel en fijne burgul) gevuld met een bepaalde vulling (in dit geval gehakt ui peterselie) en dan in een tomatensoepje met groenten.

32 likes

Honey orange glazed salmon & crispy garlic butter smashed potatoes :heart_eyes:

Best lekker maar denk dat ik volgende keer een ander soort aardappel moet proberen. Had nu vastkokend maar kreeg die moeilijk ‘platgedrukt’ zonder dat de aardappel in stukken uit elkaar viel dus echt smashed waren ze niet.

6 likes

Hassleback aardappeltjes met kip en broccoli

2 likes

Oehh die staat ook nog op mijn verlanglijstje!

Wij hadden, lekker hollands, hachee van jackfruit en aubergine, ook uit een nieuw kookboek! Met overgebleven hasselback aardappels.

3 likes

Kruimig werkt daar inderdaad fijner voor! Maar als je alleen vastkokend in huis hebt lukt het wel, dan moet je ze alleen iets langer voorkoken.

2 likes

Dankjewel!

2 likes

Spicy miso ramen uit het boek van Pippa Middlehurst

2 likes

Weer een stoofpotje, rode kool rendang met zelfgemaakte atjar. Best lekker, maar blijft het toch niet halen bij de vleesvariant.

2 likes

Wil je het recept delen? Ik heb nog een hele tupperwarepot vol rode kool liggen haha

1 like

Komt uit een kookboek en volgens mij zijn fotos daaruit niet toegestaan

Dit zijn de ingrediënten iig Rendang van rode kool - HeerlijkZoeken Nederland

3 likes

Szechuanees sizzelend rundvlees uit mijn nieuwe kookboek, maar het viel een beetje tegen. Zonde van de biefstuk

Ramen en makis