Wat eet je vanavond #4

Voor het eerst zelf chili con carne gemaakt. Was heerlijk. Zelfs de kindjes vonden het lekker. Allebei hun bordje leeg🥳

3 likes

Bonensoep met zelfgebakken brood

2 likes

Hachee met rode kool en aardappels.

2 likes

Prei-champignon pasta met knapperige pancetta en tijm van pienlaathaaretenzien

3 likes

Tomatensoep en stokbrood met Port salut

5 likes

Pasta met pistache pesto

12 likes

Diepvries leegeten met rösti, spinazie met Alpro en vegan Zweedse Ikea balletjes

2 likes

Een tomaten-mais-linzen brood uit mn nieuwe kookboek

Frietjes met chili cheese nuggets

3 likes

Rijstnoedels met spitskool en wortel en miso en tahin erdoor, was lekker! En mn vriend had custardcakes gebakken dus die als toetje.

5 likes

Vanavond weet ik nog niet maar gisteren een soort sushi/summer roll crossover? Gebakken rijstpapierrollen met nori, sushirijst, wortel, komkommer en de helft met krokante teriyaki tofu en de andere helft pittige tonijnvulling

3 likes

Ribollita! Soep van witte bonen, brood en tomaat, met boerenkool, bleekselderij en wortel

7 likes

Gebakken zalm, friet en een Hollands groentepotje uit de diepvries

Ik ben nooit zo goed in recepten op de letter volgen maar ongeveer dit! En dan dus met boerenkool ipv cavolo nero (maar vooral omdat ik geen tijd had om naar de markt te gaan om dat te halen)

https://www.instagram.com/p/C19SKw9IpZ7/?igsh=a3RreTh2eGh4Y3l1

3 likes

Pokébowl met sushirijst, tofu in een zoete & zoute sojasausmarinade, edamame, komkommer, avocado, bosui, een sesamdressing en afgetopt met gebakken uitjes en sesamzaadjes.

5 likes

Jaa ik had dit laatst gemaakt en het was zo lekker! En heel makkeljk!

2 likes

Spaghetti bolognese!

3 likes

Stamppot muffins met wortelsalade

1 like

Ja ik heb het inmiddels op (moest dom vroeg eten omdat ik nog ergens heen moet) en vond het megalekker ook! Was de eerste keer maar denk dat ie hier wel in de vaste rotatie komt, zeker voor de winter

3 likes

klinkt goed! @Sjern Welk recept hebben jullie gebruikt?