Wat eet je vanavond #4

Dutch baby met appel en karamel

2 likes

Soort mexicaanse bowl met: zoete aardappel, spinazie, refried black beans, avocado, vega kipstukjes en een shitload aan jalapeƱos.

3 likes

Weet niet zeker of je het ook aan mij vraagt of alleen aan Sjern maar voor de zekerheid: ik had een paar posts hierboven al een link gedeeld (:

Oh wat dom sorry, helemaal over het hoofd gezien!

1 like

En ik had dit recept gemaakt:

En ipv parmasan had in wat miso toegevoegd.

Ik denk dat ik deze week die andere ga maken en ga vergelijken haha

2 likes

Veggie quesedillas, met refried beans en heel veel knoflook

2 likes

Doenjang jjigae!

2 likes

Lasagne met spinazie en zalm

5 likes

Gepofte zoete aardappel met vulling van kip/paprika etc.

2 likes

Zuurkool met appel, bruine suiker en vega spekjes

3 likes

Boerenkool stamppot :star_struck: Ik besefte dat ik dat de hele winter nog niet gegeten heb en toen ineens heel veel zin in. Met appelmoes. Jummm

2 likes

Pompoen linzenstoof met kip

1 like

Toen het hier laatst over Kaapse raapsdonders ging bedacht ik me dat ik al heel lang geen kapucijners had gegeten, dus dat! Met gekarameliseerde ui, vega spekjes (voor het eerst die van La Vie, ben benieuwd), stroop, zilveruitjes, augurk en aardappelpuree

2 likes

Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik vind ze heel chill

Ah nice! Ja ik heb ook wel goede hoop want op mn werk hebben we een tijdje de plakjes bacon gehad en die vond ik ook echt wel goed

Zelfgemaakte kofteburgers met tzatziki en brioche buns

6 likes

Gele curry met spitskool, paprika, sugarsnaps en vega kip. Proefde het ondanks mn verkoudheid wel een beetje dus hopelijk wordt dat snel beter.:ok_hand:

3 likes

Spaghetti met bolognese saus

3 likes

ik ben moed aan het verzamelen om rijst met garnalen en broccoli te gaan maken :face_with_spiral_eyes:

Ik vond de spekjes van La Vie heel lekker! Beste vegaspekjes die ik tot nu toe gehad heb denk ik, niet zo’n overheersende kunstmatige rooksmaak maar wel goed hartig en kon ze ook mooi krokant bakken :sparkles:

2 likes