Dutch baby met appel en karamel
Soort mexicaanse bowl met: zoete aardappel, spinazie, refried black beans, avocado, vega kipstukjes en een shitload aan jalapeƱos.
Weet niet zeker of je het ook aan mij vraagt of alleen aan Sjern maar voor de zekerheid: ik had een paar posts hierboven al een link gedeeld (:
Oh wat dom sorry, helemaal over het hoofd gezien!
En ik had dit recept gemaakt:
En ipv parmasan had in wat miso toegevoegd.
Ik denk dat ik deze week die andere ga maken en ga vergelijken haha
Veggie quesedillas, met refried beans en heel veel knoflook
Doenjang jjigae!
Lasagne met spinazie en zalm
Gepofte zoete aardappel met vulling van kip/paprika etc.
Zuurkool met appel, bruine suiker en vega spekjes
Boerenkool stamppot Ik besefte dat ik dat de hele winter nog niet gegeten heb en toen ineens heel veel zin in. Met appelmoes. Jummm
Pompoen linzenstoof met kip
Toen het hier laatst over Kaapse raapsdonders ging bedacht ik me dat ik al heel lang geen kapucijners had gegeten, dus dat! Met gekarameliseerde ui, vega spekjes (voor het eerst die van La Vie, ben benieuwd), stroop, zilveruitjes, augurk en aardappelpuree
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik vind ze heel chill
Ah nice! Ja ik heb ook wel goede hoop want op mn werk hebben we een tijdje de plakjes bacon gehad en die vond ik ook echt wel goed
Zelfgemaakte kofteburgers met tzatziki en brioche buns
Gele curry met spitskool, paprika, sugarsnaps en vega kip. Proefde het ondanks mn verkoudheid wel een beetje dus hopelijk wordt dat snel beter.
Spaghetti met bolognese saus
ik ben moed aan het verzamelen om rijst met garnalen en broccoli te gaan maken
Ik vond de spekjes van La Vie heel lekker! Beste vegaspekjes die ik tot nu toe gehad heb denk ik, niet zoān overheersende kunstmatige rooksmaak maar wel goed hartig en kon ze ook mooi krokant bakken