Wat eet je vanavond #4

Heb deze gebruikt maar wel een beetje getweakt en de hoeveelheden aangepast

1 like

3 cup aubergine :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Unox groente noodles. Voel me niet fit en dit is het enige waar ik soort van trek in had.

1 like

Risotto met champignons en oesterzam

Soep van witte rammenas + taco’s met aubergine, komkommer/tomatensalsa, homemade mangosambal en griekse yoghurt

3 likes

was het wat? Ik heb nog mega veel wortels waar ik eigenlijk wat mee moet…

1 like

Zelfgemaakte linzenburgers volgens een recept dat @Dazed ooit deelde:

en een Griekse salade

4 likes

Haha huh, wat voor vlees zat er in? Nog nooit gezien

Aardappelkroketten, rode kool met cranberry en kaneel en stoofvlees

2 likes

Lohikeitto!

2 likes

Borlottibonen-stoof met appelcider, met aardappelmousseline en salade van rauwe spinazie, groene appel, gedroogde cranberries, pecannoten en een simpele vinaigrette

@Bertha heb je een recept dat je aanraadt voor die lohikeitto?

Edit: nu met beeld

7 likes

Ik gebruik deze, zag ook wel varianten waar meer ingrediënten in moeten maar deze telt voor mij wel als een makkelijke maaltijd dus wel chill :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dankjewel! Klinkt goed, ik sla m op (:

3 likes

Pita falafel met watermeloen salade en gefrituurde maïs.

6 likes

Salade met falafel, tzatziki, extra komkommer, julienne wortel, avocado, kiemgroente en couscous met feta, zongedroogde tomaatjes meegebakken met wat cherrytomaten.

Echt een: wat heb ik nog in de koelkast/voorraad liggen en kan ik bij elkaar gooien maaltijd.

4 likes

Ribollita

Geïnspireerd door @Dazed en @Tjiftjaf

Was erg lekker! Ik had al heel lang gedroogde cannelinibonen in m’n voorraadkast, dus die kon ik mooi gebruiken.

4 likes

Shoarma van kip met bloemkool

1 like

Pinda-gochujang udon met babymais en paksoi

Lijkt zo vet weinig maar is gewoon een heel grote kom

12 likes

Beetje random samenstelling maar aardappels uit de oven met knoflook en rozemarijn, soep van geroosterde tomaat en geroosterde paprika en een slaatje.
@FrauHelga @TanteBetje thanks for jullie suggesties!

4 likes

Dit is vast voor een hoop mensen underwhelming as fuck, maar ik heb vanavond voor het eerst sinds 16 jaar een frikandel speciaal gegeten. Maar dan dus vega(n).

Met verse frietjes erbij natuurlijk :tipping_hand_woman:t2:

En ik zag laatst een poll of speciaal met curry of ketchup is - in mijn geval met ketchup!!1

23 likes