Wat eet je vanavond #4

Crunchwrap supreme :tipping_hand_woman:t3:

7 likes

Traybake met o.a. zoete aardappel, gehaktballetjes, paprika en pompoen

2 likes

Boerenkool stamppot met vega spekjes en rookworst :v:t2:

4 likes

Jambalaya uit de instant pot

2 likes

Dürüm vegan döner

4 likes

Plaattaart met rode biet, peer en geitenkaas.

1 like

Zalm in rode curry.

2 likes

Pasta met pompoensaus

1 like

Quiche met geitenkaas, artisjok, spinazie en prei

2 likes

Spaghetti met geroosterde paprika en een pesto van pijnpoompitten, doperwten en basilicum.

3 likes

Tagliatelle met roomsaus o.b.v silken tofu en cashew, kai lan, vegan gehaktballetjes en shimeji

7 likes

Ugh zo kut, ik had het laatst ook. Eten en drinken is dan echt geen bal meer aan.
Bij mij was het gelukkig redelijk snel over dus hopelijk bij jou ook :crossed_fingers:

Fun fact: Ben van Ben & Jerrys had dit permanent! Daarom zitten er allemaal chunks en structuren in dat ijs, om voor zijn gebrek aan reuk & smaak te compenseren. Met variatie in structuur etc is eten dan iets beter te eten blijkbaar.

8 likes

Wat grappig nooit geweten. De kookboek schrijfster Joke Boon ruikt niks toch heeft ze heel wat succesvolle kookboeken uitgebracht waar ze focust op oa textuur en kleur. Ze heeft ook een kookboek uitgebracht voor tips als je je reuk en smaak verliest.

1 like

Ik vind het zo leuk dat Joke Boon een kookboek over bonen heeft uitgebracht :relaxed:

4 likes

Bloemkool korma met rijst :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Aardappelkroketje en rostis uit de oven
Pulled pork en rode kool

4 likes

Een vriendin heeft laatst guanciale voor me meegenomen uit Italië. Dus vanavond maak ik carbonara. :yum:

3 likes

Ik las guacamole en ik was helemaal in de war

friet en een kroket :smiling_face_with_three_hearts:

Pizza margherita met knoflooksaus

1 like