Dit klinkt echt hemels
In sojasaus gemarineerde tofu met broccoli, wortel, knoflook, gember en rode paprika. Met witte rijst.
Noodles met teriyaki kip
De orzo die @vitaminwater laatst postte hier met tomaatjes, harissa & spinazie en mascarpone
I like, lekker romig. Denk met beetje citroen oid erdoor ook lekker de volgende keer.
Ik had een foto maar zag er vies uit lol.
Lekker! En goed idee, citroen!
Welk recept heb je gebruikt?
Uhm… geen? Haha sorry, ik heb ooit bij mijn moeder meegekeken en maak nu gewoon mijn eigen versie ervan. Kan wel vertellen wat er allemaal in gaat mocht je dat willen?
Haha oh, nou het ziet er heerlijk uit! Ik ga wel wat googelen om inspiratie op te doen
Op zich zijn de recepten van Francesca Kookt en This Girl Can Cook een prima basis om aan te houden hoor! Gewoon veel proeven en smaken toevoegen als je wat mist
Georgisch gemaakt
Khinkhali, lobiani chanaki en als dessert medovik
Ooh dat klinkt goed! Lijkt me leuk om ook eens te maken, gebruik je een bepaald recept?
Naan pizza met geitenkaas, courgette, wortel, ui. Erg lekker en gemakkelijk.
@bostons @Nysmn
Dit was de khinkhali
De lobiani, deze was ook erg goed gelukt. Was er een beetje vragend naar eerst
De chanaki, wat van belang is bij deze is lang laten staan en kuever te veel dan te weinig smaak toevoegen
En jet dessert medovik
Maar ik ga nog een keer aan de buurvrouw haar recept van medovik vragen, ze zijn russisch en hebben het wel eens gegeven en die was lekkerder dan mijn eigen😂
Klinkt megalekker allemaal! Mocht je het medovikrecept van je buurvrouw krijgen hou ik me aanbevolen, zo lekker
Zal ik doen
Pitabroodjes met veggie gyros, aubergine, paprika, rucola en sojayoghurt met sumak, look en peterselie
Minestronesoep