Kip tandoori stoommaaltijd van de albert heijn
Verbazend genoeg vind ik het oprecht lekker
Gnocchi met cherrytomaatjes, burrata en Basilicum.
Aardappelcurry, gekruide bloemkool stir fry met wortel en veel knoflook en gefrituurde okra met parathaās, rijst, poppadums, en ananassalade bij moeders. Plus duizend tupperwares met leftovers om mee te nemen naar huis.
Ik had voor bij de thee wat gehaald bij de Syrische bakker. Heerlijke kunafa (2 soorten) en nog wat andere dingetjes met pistache, kokos, dadel etc.
Couscous met broccoli en boontjes, yoghurt basilicum sausje, kip uit oven met citroen en sjalotten
Deze! Met meer aardappel en koolrabi en minder eieren
Ik heb bijna een kilo aardappel en koolrabi staan julienneāen en had daar van tevoren helemaal geen zin in maar vond het eigenlijk wel een heel relaxt en rustgevend klusje
Ja ik had hem al eens eerder gemaakt en vind 'm lekker! En op het snijden na weinig werk en ik denk dat je ook prima weg zou komen met grof raspen als je geen zin hebt om te snijden
Ik eet rijstnoedels met tofu, wortel, tauge en iets van een pindadressing maar eerst gefrituurde okra als snack want dat zag ik bij @Bunnyslippers
Voel me nu zo
Soort van indische kapsalon, maar her is matig.
Prei-kerriesoep, verspakket van de Appie maar wel lekker! Had er laatst 1 die echt helemaal niks was namelijk
Door deze post moet ik inerns hieraan denken
Er is een vrouw op tiktok die het hele boek simple van otto doorkookt en dit deelt. Erg leuk om te zien
Oo wie ?
Soto
Tomatenrisotto met burrata en verse basilicum
Ravioli met een vulling van aubergine tomaat en ricotta, in een tomatenroomsausje met burrata en basilicum erboven op en ook nog wat chili en knoflook olie erop gepleurd
Gyoza bouillon met ramen noedels.
Had weinig in huis, maar kon nog net tabouleh maken met een worstje
Eritrees/Ethiopisch
Ik heb bkeila of auberginelinzenstoof aangevraagd bij mān partner
Volkorenspaghetti met Chorizo-tomatensaus uit Homemade van Yvette van Boven met salade. Ideale snelle maaltijd, ik voeg wel venkel en venkelzaad (en wat chilivlokken) toe, want dat is echt een must in pasta met chorizo of worst vind ik.