Please blijf spammen. Ik geniet echt van je creaties. En overweeg aandelen te nemen in aubergine
Ik denk dat ik wel in de top 1% aubergine consumeerder van dit forum sta ja
Ik leef nog! Dus denk dat het morielje waren
Ik heb lasagne gemaakt en de helft ingevroren en dat wil ik dinsdag weer eten.
Hoe warmen jullie al eerder gemaakte lasagne op? De binnenkant blijft bij mij vaak koud als ik de magnetron gebruik.
En als ik het in de oven doe is de binnenkant ook vaak koud en wordt de bovenlaag keihard. Met zilverfolie erover blijft het ook nog koud vanbinnen.
Eerst 1 a 2 uurtjes op kamertemperatuur en dan in de koekenpan met een beetje olie en dan de deksel erop. Ik keer het wel meerdere keren om en ik vind dit sneller dan opwarmen in de oven
Eerst ontdooien in de microgolfoven en dan in de oven met een beetje water in en bedekt met zilverfolie.
Doe je de lasagne bevroren in de magnetron of oven? Ik haal zelf altijd de avond van te voren voordat ik naar bed ga de lasagne uit de vriezer en doe het in de koelkast. Dan is het helemaal ontdooid als ik het wil eten. Ik warm het op in de oven op 180 graden meestal… tijd weet ik even niet… maar max 15 min. Heb nooit een koude binnenkant of harde bovenkant.
At bij mijn stiefvader, altijd echt zo heerlijk als ik daar eet.
Linzensoep, Tahdig (perzische rijst), Adana kebab en als toetje nog zelfgemaakte Kunefe
In een pan, beetje water erin en de deksel erop
Zorg er wel voor dat het niet aanbrand
Pinsa met burrata, zelfgemaakte pistachepesto en vegan mortadella van de albert heijn. Met een wodkacitroenmartini
@Mexi ja wel ontdooid! Met 180 graden en 15 minuten red ik dat echt nooit! Vreemd.
Ik ga de koekenpanmethode eens proberen.
@Daelyss waar doe je het water, bij de lasagne erbij of in een schaaltje los?
In de schaal zelf, klein bodempje met water.
Ok deze hou ik ook in gedachten!
Filodeegtorentje met zalmragout
Zoete aardappelkroketten, boontjes, gegrilde zalm met citroensaus en dille
Witte chocolade panna cotta, in een nestje van Franse meringue en lemoncurd
Ja ik vind het een leuk boek! Veel vegan ook of tips wat je ipv kan gebruiken. En ze geeft wat menu combinaties wat ik ook erg leuk vind! Ik had geen kennis van deze keuken, dus ik weet niet hoe het is als je dat wel hebt!
Voor het eerst bibimbap gemaakt. Er is nog ruimte voor verbetering vooral in de saus bij de rijst. Verder wel lekker tho!
Hartige taart met boerenkool