Wat eet je vanavond #4

Ik was heel erg chagrijnig omdat ik eigenlijk niet wilde koken en toen ging ik een hele schrale maaltijd maken maar ik vond het eigenlijk wel prima: zilvervliesrijst, gekookte broccoli, gegrilde puntpaprika en vissticks
Vond de rijst ook minder deprimerend dan ik had verwacht om zo kaal te eten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja hellupie maar ik ga zo naar vrienden met chips

Oubliehoorn_2189acd102

25 likes

Sushiiiiii :sushi:

3 likes

Wooow patatje met uitjes enzo van de snackie, dat is lang geleden. Echt zin in nu!

2 likes

We aten pizza en had het makkelijkste en lekkerste toetje ooit gemaakt.

Soort aardbeien mousse met vanilleijs en oreokoekjes crumble. Aardbeien gepureerd, mengen met volle kwark, mascarpone, honing en aardbeienjam. Bol vanilleijs erop en crumble :heart_eyes:

6 likes

@Marquez had jij die aardbeiensalade uit Simple al geprobeerd? Die ga ik vanavond waarschijnlijk eten haha

1 like

Gebakken rijst met doperwten en ui en gerookte tofu

2 likes

Nee nog niet! Leuk vooruitzicht wel dwt je dat vanavond gaat eten. Laat je weten hoe het smaakte :grin:

1 like

Orecchiette met “cinque pomodori” saus, haha zelfverzonnen maar komt neer op 5 soorten tomaat in 1 saus

7 likes

Ik had nu enkel die salade, want had geen zin om te koken en dit kon ik allemaal bij elkaar in een bak gooien. Ben as we speak dus alles op aan het eten haha. Mijn aardbeien zijn niet zo lekker helaas, maar vind het verder wel een verrassende combinatie, in ieder geval lekker fris nu met die hoge temperaturen.

Vond geitenkaas zelf nooit zo lekker, maar ik ben in maart uit eten geweest en heb het daar ontdekt (geitenkaaskroketjes :smiling_face_with_three_hearts:).

Vriend at restje kip siam.

1 like

Frietje pindasaus

4 likes

Mexicaanse maaltijdsalade van AH met kip en kidneybonen. Viel me alles mee!

1 like

Pastasalade!

Katsu curry van Wagamama 🫶🏼

2 likes

Kisir (bulgursalade) met vegan feta

5 likes

Ik heb een bizar grote hoeveelheid Grieks besteld om zo tijdens B&B in de liefde te vreten :sob:

6 likes

Plaattaart met asperges en Italiaanse rauwe ham. :fire:

4 likes

Couscous met oumph

1 like

Couscous met gegrilde courgette, feta, munt, granaatappelpitjes, kerstomaten en een yoghurtsausje. Met souvlaki erbij!

7 likes