Mosselen en frietjes😍
Rode curry met aubergine, wortel en cashewnoten
Chili con carne en pff koken met hitte is echt
Citroenorzo met groene asperges en erwtjes
Salade met linzen, quinoa, komkommer, radijs, rode ui, lente-ui, feta, ingemaakte citroen en olijven
Verse paprika-tomatensoep met kaiserbroodjes
Veggieburger op een broodje met rucola, tomaat, ui en kaas
Koude komkommer-pistachesoep
Ik hoop dat ik dit heel lekker ga vinden, zodat ik een optie heb voor de hele hete dagen. Vriend gaat dit helaas sowieso niet eten, want hij haat komkommer én koud avondeten
Toen ik dit laatst probeerde met courgette sloeg dat ding na een tijd gewoon af. Hopelijk had jij meer succes
Misschien is meloensoep (ja dat bestaat en er zijn recepten te vinden online) wat voor hem?
Klinkt wel lekker! Is dat warm ook oké denk je?
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb het wel een keer gehad in Boedapest met gefrituurde garnalen. Dus misschien vindt hij het wat met wat warms erbij?
Gevulde aubergines met parelgort, tomaat en mozzarella. En hopelijk een roseetje als m’n hoofdpijn over is.
Lol oké niet vies hoor, maar het smaakt voor mij naar vloeibare McDonalds saus. Weet niet of ik dit nog een keer maak haha.
Slaat het niet af als het heet genoeg is? En dan weer aan als ie weer wat is afgekoeld?
Parelcouscoussalade met watermeloen, feta & munt.
Auberginecurry met cherrytomaatjes volgens recept uit Made in India. Tatta met pita broodjes want zelf naan maken moet ik nog leren
Kikkererwtensalade met tuinbonen, tomaat, feta, chili, peterselie, citroen en pita erbij.