Vond het een beetje saai, maar het is verder wel prima te eten
Het was superlekker want er zat tantoeveel kaas op en het was heel smeuïg. Ff gegoogled op capunet en het leek hierop:
Heb je dit ergens besteld? Dit spreekt me echt aan.
Rijst, wokgroente en tofu
Ja op vakantie Misschien dat het ook thuis te maken valt
Noodles met mango, komkommer, wortel en een sausje van pindakaas, szechuanchiliolie, ahornsiroop en azijn
Roti besteld!
(vegi) bbq
Ajam boemboe bali met rijst en boontjes
Lasagne met aubergine
Polenta, miso aubergine en een salade van wortel, komkommer, lenteui, pinda’s en chiliolie
Parelcouscous salade met avocado, spinazie, gele cherrytomaatjes, basilicum, rode ui, lenteui en haloumi
Nee niet echt, eigenlijk gewoon wat er staat, heb er niet zoveel tijd in gestoken. Als je zoekt op miso aubergine vind je wel recepten, en polenta staat gewoon op de verpakking
Spaghetti met courgette, citroen en garnalen.
Salade met cannellini bonen en sardines en zuurdesembrood gedipt in extra olijfolie en balsamicoazijn dabei
Oh sorry niet gezien! Poeh dat heb ik een beetje op gevoel gedaan, ik denk ongeveer twee flinke eetlepels pindakaas, 1 tl chiliolie en 1 tl maplesyrup om mee te beginnen, iets meer azijn. En dan proeven en meer chiliolie erbij meestal! En wat heet water om het goed gemengd te krijgen
Deze salade. Ik zou zeggen 8+. Ik had de pinda’s en sesamzaad nog even zelf geroosterd en dat is echt lekker!(volgens mij moet dat ook). Heb alleen geen munt toegevoegd, dus misschien was het dan een 9 en lijkt me ook erg lekker met rijstnoedels
Ik at noedelsalade (peultjes, bimi, bosui) met gebakken zalm
Ik denk chili met oa zoete aardappel, paprika, zwarte bonen, chipotle met wraps of rijst
pannenkoeken!