Wat eet je vanavond #4

Vond het een beetje saai, maar het is verder wel prima te eten

1 like

Het was superlekker want er zat tantoeveel kaas op en het was heel smeuïg. Ff gegoogled op capunet en het leek hierop:

8 likes

Heb je dit ergens besteld? Dit spreekt me echt aan.

Rijst, wokgroente en tofu

2 likes

Ja op vakantie :sweat_smile: Misschien dat het ook thuis te maken valt

Noodles met mango, komkommer, wortel en een sausje van pindakaas, szechuanchiliolie, ahornsiroop en azijn

6 likes

Roti besteld!

2 likes

(vegi) bbq

3 likes

Ajam boemboe bali met rijst en boontjes

1 like

Lasagne met aubergine

2 likes

Polenta, miso aubergine en een salade van wortel, komkommer, lenteui, pinda’s en chiliolie

7 likes

Parelcouscous salade met avocado, spinazie, gele cherrytomaatjes, basilicum, rode ui, lenteui en haloumi

1 like

Nee niet echt, eigenlijk gewoon wat er staat, heb er niet zoveel tijd in gestoken. Als je zoekt op miso aubergine vind je wel recepten, en polenta staat gewoon op de verpakking

2 likes

Spaghetti met courgette, citroen en garnalen.

3 likes

Salade met cannellini bonen en sardines en zuurdesembrood gedipt in extra olijfolie en balsamicoazijn dabei

3 likes

Oh sorry niet gezien! Poeh dat heb ik een beetje op gevoel gedaan, ik denk ongeveer twee flinke eetlepels pindakaas, 1 tl chiliolie en 1 tl maplesyrup om mee te beginnen, iets meer azijn. En dan proeven en meer chiliolie erbij meestal! En wat heet water om het goed gemengd te krijgen

2 likes

Deze salade. Ik zou zeggen 8+. Ik had de pinda’s en sesamzaad nog even zelf geroosterd en dat is echt lekker!(volgens mij moet dat ook). Heb alleen geen munt toegevoegd, dus misschien was het dan een 9 en lijkt me ook erg lekker met rijstnoedels

1 like

Ik at noedelsalade (peultjes, bimi, bosui) met gebakken zalm

3 likes

Ik denk chili met oa zoete aardappel, paprika, zwarte bonen, chipotle met wraps of rijst

1 like

pannenkoeken!

3 likes