Wat eet je vanavond #4

Dit lijkt een soort variatie op boerenkool met worst, maar dat groene is vast geen vloeibare boerenkool

Dit ziet er echt uit als een bord van Bonnie, vooral met die kommetjes spinazie zo

True! Weet jij of ze ook los makdous verkopen en/of je het ergens anders kan krijgen in de stad?

Linguine al limone

1 like

Weet niet welke stad je bedoeld, maar in Amsterdam koop ik ze in pot bij een Syrische supermarkt. Heb ze bij meerdere Arabische supermarkten gezien.

Deze:

Door jullie moet ik denken aan Baladi Manouche in Den haag, zo lekker wil echt weer een keer terug

3 likes

Jaaa, ik vond dat zoo lekker. Weet eigenlijk niet of er zoiets is in Rotterdam, maar ik kan dat echt blijven eten.

:pizza: + :ice_cream: hehe

1 like

Ik heb geen idee waarom ik hier aan begonnen ben, maar dit is mijn desert van de afgelopen vier dagen:

23 likes

Chinees

2 likes

Dag nummer 5 it issss :ice_cream:

1 like

Poffertjes uit een zak​:rofl::smiling_face_with_three_hearts:

Gado Gado

2 likes

De parelgortrisotto van Otto die @macchiato hier een keer deelde. Blijkt gewoon in Jeruzalem te staan maar het recept is me gek genoeg nooit opgevallen. Ik heb trouwens geen karwijzaad dus doe venkelzaad voor de gemarineerde feta.

1 like

Gegrilde zalm met spinazie en friet

1 like

Een kaasplank, gestoofde paprika met burrata en brood en als toetje heb ik roompudding gemaakt met geroosterde aardbeiden, ik maak bijna nooit desserts maar ben helemaal in mijn nopjes met het resultaat :cook:

21 likes

Hotwings met aardappelsalade (de vieslekkere kant en klaar uit zo’n emmer) en salade

2 likes

Frietjes, zin in!! :heart_eyes: Met een vegetarische kipcorn en vegetarische kroket denk ik

5 likes

Spaghetti met tomaten/groentesaus die lang al staat te pruttelen en een berg parmezaan denk ik of beetje geitenkaas.

2 likes

Ook foto van de kaasplank pls :heart:

3 likes