Tomatensoep met ballen en zo’n heerlijk fout kruidenboter stokbrood.
Shakshuka met volkoren pita’s
Babyspinazie met kikkererwten, tomaat, huttenkase en een beetje pesto.
Niks mis met AGV
Please ook de kant en klare nepvlees ovenproducten
Ik was uit eten maar eigenlijk viel het borrelplankje voor tegen en het hoofdgerecht van een van ons ook. Dan alsnog bestel ik een toetje, en uiteraard was dat ook vies. Echt waarom doe ik zo dom
Haha o ja oké die ook dan
Maar wat gaar, zeg. Had het restaurant wel goede reviews enzo?
Ja nr 1 op trip advisor en een van de weinigen met vega opties behalve gefrituurde kaas (heb ik al iets teveel gegeten deze vakantie )
Panzanella met sperziebonen, tomaatjes, rode ui, feta en falafel
Simpele salade (komkommer, lenteui, tomaat, avocado en radijsjes) met dahl en ik denk chapati’s
My fave met warm weer: pastasalade met home-made pesto! Met paprika, komkommer, tomaatjes (uit eigen tuin!), rode ui, mozzarella, rucola afgetopt met geroosterde pijnboompitjes. Denk dat ik wat meer maak, ook heerlijk als lunch als het warm is.
Zomerpilav van Meera Sodha (met tomaat, kokosmelk en cashewnoten)
Flatbread met falafel, sla, komkommer, paprika, augurk en veeeeeel knoflooksaus
Salade met gegrilde perzik, rucola, buffelmozzarella en nootjes
Cobb salade van Food from Claudnine
Vond ‘m een beetje tegenvallen eigenlijk. De volgende keer ga ik de tomaten wat kleiner snijden zodat die meer smaak geven. De lentepilav vond ik lekkerder! Heb jij die andere al geprobeerd?
Echt die pilav is echt mijn favoriet, eet m denk ik wekelijks. Had je er curryblaadjes door heen gedaan? Die zorgen wel echt voor smaak! En meestal doe ik er inderdaad meer tomaten en een extra kaneelstokje door.
Haha nou ja, smaken verschillen! Ik vond de smaken wel lekker hoor maar het mag van mij iets intenser. Ik had gedroogde curryblaadjes gebruikt, gebruik jij verse?
ja ‘vers’ uit de diepvries! Maar ik doe er inderdaad ook wel wat meer in dan het recept zegt. Snap je wel hoor, er zit niet een hele intense smaak aan zoals je met sommige kruidige curry’s hebt. Maar ik vind m echt heerlijk!
Zal haar lente pilav nu ook eens proberen!
Salade met daarin; koude aardappeltjes, sperziebonen, komkommer, doperwtjes, gerookte zalm en rucola met een dressing van crème fraiche/verse dille/knoflook.
Groene aardappelsalade van Yvette van Boven