Wat eet je vanavond #4

Macdonalds :heart:

5 likes

Ik denk ijsbergsla met een ei er doorheen.

Tot zo ver mijn poging tot groentes eten :joy:

2 likes

Ik ga dit vanavond maken. Ik kom alleen nergens tegen of ik nou de rijst eerst moet koken of dat je dit in de pan doet. Weet jij of @anon53137221 dit misschien? :smile:

1 like

Je kookt het in de pan! Zorg dus dat je een pan met deksel hebt. Ik zou na die 15 min. ff checken want bij mij was het toen nog net niet gaar (of zorgen dat je het nog +10min. laat nagaren). Eet smakelijk!

Bedankt voor je hulp. :smile: Jij ook lekker eten vanavond.

Ah het was niet te doen. Ik had de eieren niet goed af laten koelen dus de sla was echt lauw. Had er ook te veel saus in gegooit dus het smaakte naar yoghurt met warme sla en ei. Ik vond in de groentela ook nog een zakje met cherry tomaatjes van mijn happymeal vorige week. Maar dat rook al helemaal naar azijn dus dat had ik weggegooit. De sla na een paar happen ook trouwens :face_vomiting:

Nu maar bedenken wat ik morgen ga klaarmaken.

1 like

Mja zo raak je er natuurlijk ook nooit van overtuigd dat groenten zowaar lekker kunnen zijn. Misschien eens een makkelijk recept proberen?

9 likes

Sla is dan ook niet echt een ‘groente’ om verliefd op te worden

10 likes

Thanks, ik ga lekker decadent Thai beef salad (van RecipeTinEats) eten. Alleen moet ik eerst nog naar de winkel omdat AH bedorven producten heeft geleverd in mijn bestelling vandaag :angry:

1 like

Oe dat klinkt ook goed!

1 like

De Ottolenghipasta met rozenharissa

3 likes

Nee vond je? Ik vond het heel lekker haha. Ik had er wel meer curry bladeren aan toegevoegd, tomatenpuree en aan het einde nog wat boter er doorheen gedaan. Zou zelf zelfs nog meer ui en cashewnoten er bij doen.

prutjes eten

Spaghetti aglio olio & peperoncino met gegrilde romaine en ciabatta

8 likes

Weet niet of je nu iets kouds zoekt gezien het weer, maar ik vind dit heel lekker:

2 likes

Deze salade want ik had nog komkommer en radijsjes over van eerder deze week

Met aardappeltjes in schil uit de oven en een groenteburger

5 likes

Een magnetron maaltijd. Nasi met saté om precies te zijn. Te warm en te lui om te koken. :unamused:

BBQ met maïskolf, aubergine, kip en Turks brood met peppadew

5 likes

Noodle salade met komkommer, wortel, lenteui, gebakken tofu en kastanjechampignons en nuoc cham als dressing

2 likes

salade met parelcouscous, spinazie, mango, puntpaprika, avocado, mais, gekruide kipstukjes, greek white violife (soort vegan feta) en een dressing van rode peper, limoen en mango

oh en pecannoten

lekker fusion ook dit haha maar wel lekker :woman_shrugging:

1 like

Ik kook voor m’n ouders vanavond en het wordt volledig Otto-style: Eerst stokbrood met geroosterde kerstomaten in yoghurt, daarna de orzo met scampi en gemarineerde feta

7 likes