Wat eet je vanavond #4

Julia’s in de trein :full_moon_with_face: teleurgesteld in het ene stukje kip in mijn pesto pollo

Salade met zomerbonen met heel veel tomaten en zuurdesembrood , recept van Yvette van Boven.

4 likes

Pasta met scampi’s en pestoroomsaus

1 like

Heb je een recept gekregen?

1 like

Bedoel je een bonita? :nerd_face:

2 likes

Ja! Bij mijn snackbar staat daar dus gewoon een bordje ‘vegasnack’ bij lol

3 likes

Wil je ajb het recept delen als je het succesvol hebt na kunnen bootsen?

1 like

Paprikasoepje (kant en klaar van de supermarkt) en broodje kroket

Gadogado

26 likes

Geblakerde aubergine met gember en paddenstoelenrijst

6 likes

Ziet er goed uit! Welk recept gebruik je?

3 likes

Paddenstoelen die je heeeeeel lang moet bakken van otto
https://www.broadsheet.com.au/national/food-and-drink/article/recipe-yotam-ottolenghis-butter-bean-mash-portobello-steaks-and-vivacious-sauce

Ik begon er ook pas 8 uur mee, dus dat is natuurlijk helemaal nier handig haha

6 likes

Aglio e Olio

3 likes

Tagliatelle diabolique met zalm

3 likes

Ohh maar wel zo lekker dit gerecht! Vind het alleen nu teveel gas en elektra kosten haha maar misschien is het ook heel lekker met een kortere bereiding?

1 like

Ik ben het nu net aan het eten en het is idd erg lekker, maar ik twijfel ook of het echt zo lang in de oven moet :sweat_smile:

Ik heb geen recept, maar dit zit erin: geblancheerde spitskool, sperziebonen en bloemkool, gekookte eieren, geraspte wortel en een royale portie zelfgemaakte satésaus… Erbovenop nog seroendeng, gebakken uitjes en veel sambal. Normaal zit er vaak ook taugé bij maar die zag er niet meer goed uit in de supermarkt, dus heb ik maar laten liggen :smile:.

2 likes

Risotto met groene asperges, broccoli, edamame, citroen en ricotta.

3 likes

Heeft iemand een tip voor een (niet alleen chinees-indisch) buffet restaurant in Arnhem buiten Atlantis om?

2 likes

Niet in Arnhem, maar dichtbij: Fine Food Village in Elst of eventueel Aan Tafel in Beuningen maar dat is alweer iets verder weg.

1 like