Julia’s in de trein teleurgesteld in het ene stukje kip in mijn pesto pollo
Salade met zomerbonen met heel veel tomaten en zuurdesembrood , recept van Yvette van Boven.
Pasta met scampi’s en pestoroomsaus
Heb je een recept gekregen?
Ja! Bij mijn snackbar staat daar dus gewoon een bordje ‘vegasnack’ bij lol
Wil je ajb het recept delen als je het succesvol hebt na kunnen bootsen?
Paprikasoepje (kant en klaar van de supermarkt) en broodje kroket
Geblakerde aubergine met gember en paddenstoelenrijst
Ziet er goed uit! Welk recept gebruik je?
Paddenstoelen die je heeeeeel lang moet bakken van otto
https://www.broadsheet.com.au/national/food-and-drink/article/recipe-yotam-ottolenghis-butter-bean-mash-portobello-steaks-and-vivacious-sauce
Ik begon er ook pas 8 uur mee, dus dat is natuurlijk helemaal nier handig haha
Aglio e Olio
Tagliatelle diabolique met zalm
Ohh maar wel zo lekker dit gerecht! Vind het alleen nu teveel gas en elektra kosten haha maar misschien is het ook heel lekker met een kortere bereiding?
Ik ben het nu net aan het eten en het is idd erg lekker, maar ik twijfel ook of het echt zo lang in de oven moet
Ik heb geen recept, maar dit zit erin: geblancheerde spitskool, sperziebonen en bloemkool, gekookte eieren, geraspte wortel en een royale portie zelfgemaakte satésaus… Erbovenop nog seroendeng, gebakken uitjes en veel sambal. Normaal zit er vaak ook taugé bij maar die zag er niet meer goed uit in de supermarkt, dus heb ik maar laten liggen .
Risotto met groene asperges, broccoli, edamame, citroen en ricotta.
Heeft iemand een tip voor een (niet alleen chinees-indisch) buffet restaurant in Arnhem buiten Atlantis om?
Niet in Arnhem, maar dichtbij: Fine Food Village in Elst of eventueel Aan Tafel in Beuningen maar dat is alweer iets verder weg.