Wat eet je vanavond #4

de kofta die @Lemongrab laatst postte. Zin an!

2 likes

Salade, gebakken aardappeltjes en een schnitzel

1 like

In mijn hoofd is dit nog altijd een van de knallers :boom:

Kip met sperzieboontjes en groene curry. Met daarbij rijst en een leftover salade van gisteren.

1 like

Haha die wil ik ook gaan maken vanavond!

1 like

image

Enige maaltijdsalade die hier nog in het schap lag

3 likes

Vega paella!

Ik normaal ook, maar vanwege de hitte wilde ik niet in de keuken staan en iets kouds eten. Zero effort. Ik ben nu met lange tanden aan het eten (want zoals verwacht valt het tegen).

Volgende keer maar weer pizza.

Heb het ook veel te warm om moeite te doen, dus een kaasschnitzel en kruidenboterkrieltjes uit de airfryer. Verder ga ik voor erbij nog wat courgette wokken.

Pasta pesto met gepofte tomaatjes

1 like

Wat leuk!! Blij dat het lekker was :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vriend stuurde een bericht dat hij gekookt had en dat het eten klaar was (ik was nog in het park met kind). Kwam ik thuis was het… een tosti met sla voor ons en droge pasta met kaas voor kind :laughing:

6 likes

Was het echt zo erg? :flushed: deze heeft mijn collega ontwikkeld, maar ik weet zo niet of ik hem ooit geproeft heb.

Vies wil ik het ook niet noemen! Het was gewoon niet mijn ding.

Tikka masala met rijst

3 likes

Zuid-Indiaas vegetarisch buffet op een bruiloft. Nu al zin in!!

14 likes

Omg deel een foto van je bord/ buffet please

3 likes

Zelfde als gister aangezien die bodems altijd per 2 verpakt zijn :’)

Magioni bloemkoolpizza met geitenkaasspread ipv tomatensaus als basis, daarbovenop veeeel rode biet, champignons, bosui en nog wat geitenkaas. Oh en rucola!

5 likes

Klein beetje risotto (was bijna op) met veel courgette en erwtjes en beetje pompoen + berg parmezaan en citroen

Dit recept voor surinaamse zuurkool, want ik had een kg pot verse zuurkool van Kramer gekregen. Ik heb het net in de pan geproeft en het is echt super lekker!!

Edit: jaa, was echt heel lekker+

2 likes