Wat eet je vanavond #4

Naanbrood met hummus, gegrilde groenten en feta.

2 likes

Pannenkoeken met banaan, gezouten pecannoten en ahornsiroop

4 likes

Mixed grill en passievrucht cheesecake

4 likes

Naan betekent brood dus hier staat broodbrood

1 like

Haha ik las dit te laat, maar ik was videograaf op de bruiloft. Dus je hebt geluk haha. Ook al zie je niet zo veel. Maar het was lekker!

15 likes

Ik wil alles!

3 likes

Nu het eindelijk weer enigszins aangenaam is in huis durf ik het weer aan om wat langer aan het fornuis te staan dus ik maak een vegan risotto met oa paprika en tomaat.

3 likes

Shakshuka met o.a. paprika, zwarte bonen en feta. Lang niet gegeten!

4 likes

De snelle versie van de paddenstoelenlasagne met linguine
Met een salade van venkel, tomaat en paprika

3 likes

Pasta pesto (met echte pesto uit italie hmmmm) met tomaatjes en rucola

1 like

Gebakken zalm in citroen roomsaus met spinazie en tomaatjes en aardappelkroketten

5 likes

Pasta met champignons, knoflook, ui, paprika, gehakt, tomatensaus en veel kaas.

2 likes

Klinkt goed, heb je een recept

1 like

Hoe maak je de snelle versie?

1 like

Maar dan ipv zongedroogde tomaten gewoon gehalveerde cherrytomaten

3 likes

Iemand had hem hier gedeeld, weet niet meer wie! Op de insta van Ixta Belfrage is het nu het een na laatste bericht.

Ixta 🌋 shared a post on Instagram: "Bit miserable out today / the perfect time to make one of my favourite recipes from MEZCLA. This porcini ragù is ridiculously quick and simple and yet tastes like a ragù that’s been simmering away for hours. It’s...

10/10 would recommend. Lekker makkelijk en toch zoveel smaak

4 likes

Wooow 15 minuten :heart_eyes: Wat chill

1 like

Dit wil ik morgen maken! :heart_eyes: @Lemongrab ik weet niet of je het nog nodig hebt maar ik heb het recept hier gevonden, had ff gezocht omdat ik wilde weten hoeveel room erbij moet: Three recipes from Ixta Belfrage's cookbook Mezcla

3 likes

Ik koop ze van royal bij appie idd, had nog een een beetje liggen en heb er 1 zakje bijgedaan. Omdat je het weekvocht er ook bij doet komt er toch veel smaak vanaf. Wij eten hier twee dagen van dus voor 4 personen zou het ook genoeg zijn qua smaak!

(Ik maak het trouwens vegan, met 1 pakje oatly cuisine en een handje edelgist vlokken)

1 like

Jaa, wat een goede tip! Ik ga deze ook maken!

1 like