wat is er huh? Ik moet gewoon nog ontdekken hoe ik dierlijke proteïnes meer kan vervangen in plantaardige dingen
Ja herkenbaar hoor! Ik vind dat ook echt een zoektocht. Door veel groente te kauwen heb je het idee dat je vol zit maar binnen no time heb je weer trek.
Aardappels uit de oven met knoflook en kruiden, witlofsalade met blauwe kaas, peer en walnoten en een vega stoofpotje (soort vega boeuf bourguignon, zonder boeuf dus).
Aardappelen, rode kool, slavinken en appelmoes.
Pokebowl met gepaneerde garnalen, , radijs, sojabonen,
,
Ik ben zelf niet zo culinair onderlegd, maar werd nieuwsgierig van het woord “aardappelpastei” wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Onderdeel van deze tafel met gedesillusioneerde Ajacieden @Calypso @tessel @Rose_Gold @Foefjeisthuis
Er is niks kapot gegaan behalve onze ego!
Ja we hebben ff half Amsterdam verbouwd
@kleinmaargroot ga je dat gesloopte tramhokje nu ontkennen?
Die politieheli volgde ons niet voor niets naar het station!
Gezellig! Ziet er lekker uit!
Ik heb ondanks deze foto geen idee wat jij at, wat is het?
Burrito met vooral veel ui als vulling
Oh dat klinkt wel alsof er nog wat werk in gaat zitten, ik ben heel benieuwd wat je er van vond😊
Pasta e fagioli - lekker comfort food op deze herfstige dag.
Zweedse balletjes met friet, zonder erwten, maar met een wafel met kersen en vanillesaus als toetje
Tagliatelle met porcini ragut van Ixta (die hier was aangeraden). Zo lekker! En binnen een half uur op tafel ipv dagtaak zoals de lasagne. Ik had toch ook nog kastanjechampignons erbij gedaan. Jammer dat ik ruim6 euro aan porcini kwijt was haha
Het schijnt ook heel simpel te zijn om zelf champignons tr kweken. Kan gewoon met dat stronkje van een champignon. Die doe je in de grond en dan donker weg zetten. Iets in deze trant. Als drogen dan simpel is, dan kan het zo helemaal goedkoop
Ik doe gewoon 1 zakje gedroogde porcini voor 4 personen (2 dagen voor 2 personen), geeft alsnog genoeg smaak hoor!