Wat eet je vanavond #4

Vanavond weet ik nog niet, maar gisteren zelfgemaakte pizza uit onze zelfgebouwde pizza-oven :heart: Was de eerste keer en gelijk voor 10 man maar het was echt heel goed gelukt al. Deeg met verse gist en 24u laten rijzen en saus van San Marzano tomaten :blush:

48 likes

Katsu curry met een vega schnitzel

4 likes

Rijst met gegrilde groente uit de airfryer en vega slager braadworst. Wilde liever parel couscous, maar die was op :frowning:

4 likes

Verspakket teriyaki, lekker makkelijk

2 likes

Donburi met miso-aubergine, krokante nepkip, mais en miso-bouillon

6 likes

Kant en klare bami van de ah

1 like

Krokante kip met zoetzure saus, rijst en bimi

2 likes

Traybake met krieltjes, bloemkool in rode curry-kwarksausje en kipbraadworst

3 likes

2 soorten plaattaart:
Eentje met paprika, ui, (whiskey)bbq-tomatensaus, geraspte mozzarella en pulled chicken
En de ander met zalm, ricotta, spinazie en citroen

9 likes

Gebakken gnocchi met caponata

8 likes

Gebruik je een bepaald recept voor de caponata? Ik vind het zo lekker maar heb mijzelf er nog nooit aan gewaagd.

Pasta met geroosterde aubergineblokjes en pesto van wortelloof

5 likes

Een portie kibbeling en we delen een lekkerbekje😍

2 likes

Ik heb een existentiële kook-crisis dus heb vandaag tijdens een semi dieptepunt een Albert Heijn verspakket en ‘grill stukjes’ (vega) gekocht

Weet het ook niet meer

2 likes

TikTok pasta😅 (met feta, cherrytomaten, knoflook, ui, verse Italiaanse kruiden, pijnboompitten en veel olijfolie in de oven etc.)

Ik doe altijd maar wat dus heb niet echt hoeveelheden voor je, maar ongeveer zoiets:

Uitje in halve ringen snijden en fruiten, paar teentjes knoflook erbij. Aubergine in blokjes snijden en wat zout erover, eigenlijk mooi om m even apart te shallow fryen maar meestal gooi ik m gewoon direct bij de rest. Kappertjes, gesneden bleekselderij en evt paprika erbij, even meebakken, dan een blik tomaten erbij. Evt wat rozijnen erdoor en op smaak brengen met zout, een scheut wijn, iets van azijn (balsamico hoort geloof ik niet maar vind ik wel lekker zelf), beetje suiker en chilivlokken. Laten pruttelen tot alles mooi gaar en een beetje ingekookt is, en als laatste groene olijven en evt gesneden cherrytomaatjes erdoor.

3 likes

Ik denk dat ik mijn vriend ga trakteren op McDonalds, niet geheel zonder eigenbelang

4 likes

Shoarma + salade

1 like

Ik heb vandaag broccoli en groene asperges op de markt gekocht, dus orzo met citroen en garnalen erbij. En heb ook nog erwtjes in de vriezer dus die gaan er ook bij denk ik

3 likes

Chili sin carne

2 likes