Ja klopt, gewoon gerult gehakt en dan een zakje jus poeder met water. De lekkerste vind ik die van de Jumbo en dan de allergoedkoopste. Ik vind dit zelf altijd wel een hele lekkere manier van gehakt eten, het is dan wat dikkig en lobig. Erg culinaire is het niet. Sorry @kaneel
Haha juist van die niet culinaire hoogstandjes zijn vaak wel lekker. Maar klinkt niet slecht. Lijkt een beetje op sloppy joes alleen dan met jus. Ga het eens proberen, is weer een keer wat anders dan een gehaktbal
friet
Ik ben wel benieuwd😅 let us know!
Ja lekker! Alleen als het wat is afgekoeld wat minder (koude courgette ). Kwam ik achter omdat ik een andere pizza deelde en op het einde weer wat stukken ging eten
Curry met zoete aardappel, broccoli, gele wortel en champignons.
Koude aardappel tonijnsalade.
Biang biang noodles
Spaghetti met venkel, pijnboompitten en sardientjes
Zelfgemaakt?
Pasta met een sausje van kip, champignons, boursin, creme fraiche en kaas!
Wilde anders graag om het recept vragen haha🙈 maar snap ik!
Pita’s met pulled chicken, sla, wortel, tomaat, gepekelde rode ui en een yoghurt-look-harissasaus. Met olijven/pepers on the side
Bibimbap!
Pizza
Ovenschotel met gegrilde groente, vega gehakt en zoete-aardappelpuree Ovenschotel met zoete-aardappelpuree. recept - Allerhande | Albert Heijn
Dit recept van crisp, alleen voor mezelf een stukje gebakken zalm ipv forel
Couscous salade met harissa kip, babyspinazie, rode ui, komkommer en een dressing van harissa, olijfolie en citroensap
Moussaka