Wat eet je vanavond #4

Chana masala met basmatirijst

1 like

Wat voor soep is het

2 likes

Rijst met boontjes, tempr, ei (dadar Iris) ketjap en gebakken uitjes :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hete bliksem met spekjes

3 likes

Babi pangang uit de slowcooker

1 like

De stoofpot van Sinterklaas aka stoofvlees met kruidnoten erin, aardappelkroketten en bloemkool

7 likes

Alison Roman caramelized shallot pasta

5 likes

Ooooh ik hoor graag hoe het smaakte en eventueel een recept :sunglasses:

1 like

Ik vind het echt een aanrader. Is één van mijn meest favoriete stoofvleesrecepten. Officieel is het met kip, maar kan ook met rundvlees, dan smaakt het wat meer als oldskool rundvlees

Oh en mocht je geen kruidnoten hebben, speculaas werkt ook. Verschil in smaak is maar heel klein

3 likes

Linzensoep en een stokbroodje gesmolten brie, honing en walnoten.

2 likes

Hamburgerbroodje met Garden Gourmet Sensational Burger, zo’n vies-lekker plakje cheddar, tomaat, komkommer en truffelmayo, en dan met een roerbakmix en gebakken krieltjes ernaast. Uitbuiken nu

8 likes

Pizza vegeroni :heart_eyes:

2 likes

Ik kan inmiddels echt een ranking doen qua opwarm maaltijden. Mijn kookplezier is echt volledig verdwenen.
Nu aan het wachten op de stoomsoep van de AH.

Ras friet speciaal met eierbal en chilisaus. :drooling_face:

7 likes

Gevulde pompoen met quinoa, spinazie en feta

Spaghetti carbonara, hoe het hoort en niet met room :rage:

7 likes

Snackbar :sparkles: patatje pinda en een pita falafel (Griekse snackbar dus echt goeie pita’s :smiling_face_with_three_hearts:)

9 likes

Curry met zoete aardappel en ananas en rijst

1 like

Stamppot boerenkool met bio rookworst :heart_eyes:

2 likes

Chicken chili verde left overs uit de vriezer en mijn vriend staat zelf tortilla wraps te rollen want hij kon ze niet vinden in de supermarkt (???)

2 likes