Wat eet je vanavond #4

Jouw eten klinkt altijd zo lekker!!

4 likes

Vega schnitzel, aardappelkroketten en broccoli met sweet chili saus

1 like

Oke ik ben redelijk trots op mn aubergines dus ik wil ze graag laten zien :grimacing:

41 likes

pasta met spicy opgebakken boerenkool en knoflook in VEEL olijfolie

~afgetopt met ~ parmezaan

5 likes

Ziet er heerlijk uit! En wat tof die lp van S10 :smile:

Daar heb ik ook zin in :heart_eyes:

Met snijbonen en paksoi erdoor

4 likes

Mission burritos (met vega kip, rijst, salsa, bayo refried beans, zure room, avocado, geraspte cheddar en rode ui)

5 likes

Tatta kant en klaar rendang met aardappeltjes en gekruide sperziebonen

1 like

Ik voel me al weken niet mezelf door allerlei mentaal gedoe en stress, dus heb net weer de tijd genomen om uitgebreid in de keuken te staan, want dat is een van de enige dingen die me weer een beetje tot mezelf brengt ofzo. Kipfilet gemarineerd in citroen, za’atar en sumak; geroosterde paprikasalade met tomaat, romaine, munt, peterselie en granaatappelmelasse; babyaubergines uit de oven met peterselie, granaatappelmelasse en toum; en parelcouscous. :heart:

16 likes

Ik heb zo een schijtdag dus wilde p.atat oorlog met een bamihap om het leed te verzachten. Zo lang niet gehad, waren de bamischijven op… Gelukkig het leed verzacht met 2 andere snacks en m’n p.atatje oorlog met extra bakje pindasaus, maar toch.

Edit: sorry voor jouw rottige dagen @zaatar maar zag jouw post na de mijne pas en moest stiekem wel lachen dat onze ā€˜selfcare modus’ qua eten echt het tegenovergestelde is.

7 likes

Hahaha ja nu je het zegt. Ach, we zijn er in ieder geval over eens dat eten, in welke vorm dan ook, op zulke momenten verzachtend is :joy:

3 likes

Hoe smaakte het?:blush: ik vind vaak dat er rookaroma of iets zurigs aan zit…:grimacing:

1 like

Die heb ik helaas nog niet geprobeerd…misschien dus gewoon eens proberen en hopen dat er geen zurige bijsmaak aan zit :blush:

2 likes

Dan vind ik m denk ik ook niet zo :sweat_smile:

Tagliatelle met broccoli, hamblokjes en roomsaus :upside_down_face:

pasta met bolognosesaus en salade.

2 likes

Vega macaroni

Rode kool, rƶsti en vega braadworstjes

1 like

Pompoencurry met rijst