Kimchi fried rice
Ik eet die stamppot spruitjes pastinaak van zoān verspakket en ik vind hem echt lekker! Had ook nog Ć©n bonus en 35% korting, wat wil een mens nog meer
Deze met vega spekjes. Een van mān favorieten
gebakken tempeh met sesamolie en sojasaus, avocado en nori-mayo op brood
Dag 3 pompoen, we zijn halverwege
Edit; oh en mijn vriend, degene die 4 pompoenplanten gezaaid heeft, kwam met het nieuws dat āie eigenlijk niet echt van pompoen houdt
Hahah wat een heerlijke vent. Love it. Heb je alle ingrediƫnten gewoon bij elkaar in de slowcooker gedaan of de kip eerst aangebakken ofzo?
Prei-kerriesoep
Massaman curry met bloemkool en bij gebrek aan pindaās cashewnoten.
Haha ja ik heb zijn kookboek (staat dit recept ook in) en dat is gewoon letterlijk zoals zijn filmpjes. Niks moeilijk geeoon alles beetje bij elkaar pleuren
Ik heb de kip wel eerst aangebakken, maar dat hoeft niet per se. Heb dat de vorige keer dat ik dit maakte niet gedaan, alleen blijft er dan best veel yoghurt aan de kip zitten waardoor de saus wat natter blijft dus dan zou ik wellicht iets minder yoghurt gebruiken.
Bibim guksu met vegan vis burger. Was alleen iets te pittig
Oeh lijkt me ook lekker. Welke vega spekjes deed jij er door?
Als je er klaar mee bent kan je altijd nog pumpkin spice siroop maken!
En @pastelzwart vroeg laatst naar pompoentips, mocht je nog inspiratie zoeken
Ik vind die van de AH lekker, of Green garden of de vegetarische slager. Ik pak meestal degene die op voorraad is en het goedkoopst
Spaghetti squash alfredo
Orzo met courgette, chilipeper en citroen (uit de makkelijke bakplaat).
Nachos met Texaanse chili zonder bonen maar wel met bier, whiskey en chocola
Wraps met vega kipschnitzels, creme fraiche/chilisausje, tomaat, komkommer en rucola.
Salade met zwarte bonen, mais, tomaat, komkommer en ui.
Paar tortillachipjes met chilisaus
Ik zie nu 3 chipjes op t bord