Wat eet je vanavond #4

Kimchi fried rice :drooling_face:

4 likes

Zelfgemaakte vega kapsalon. Echt een mega unit!

15 likes

Ik eet die stamppot spruitjes pastinaak van zo’n verspakket en ik vind hem echt lekker! Had ook nog Ć©n bonus en 35% korting, wat wil een mens nog meer

2 likes

Deze met vega spekjes. Een van m’n favorieten

https://chickslovefood.com/recept/quiche-met-brie/

2 likes

gebakken tempeh met sesamolie en sojasaus, avocado en nori-mayo op brood

5 likes

Dag 3 pompoen, we zijn halverwege

Edit; oh en mijn vriend, degene die 4 pompoenplanten gezaaid heeft, kwam met het nieuws dat ā€˜ie eigenlijk niet echt van pompoen houdt :joy::joy:

12 likes

Hahah wat een heerlijke vent. Love it. Heb je alle ingrediƫnten gewoon bij elkaar in de slowcooker gedaan of de kip eerst aangebakken ofzo?

2 likes

Superchill want je haalt er zeker drie porties uit

Prei-kerriesoep

1 like

Massaman curry met bloemkool en bij gebrek aan pinda’s cashewnoten.

1 like

Haha ja ik heb zijn kookboek (staat dit recept ook in) en dat is gewoon letterlijk zoals zijn filmpjes. Niks moeilijk geeoon alles beetje bij elkaar pleuren :sweat_smile:

Ik heb de kip wel eerst aangebakken, maar dat hoeft niet per se. Heb dat de vorige keer dat ik dit maakte niet gedaan, alleen blijft er dan best veel yoghurt aan de kip zitten waardoor de saus wat natter blijft dus dan zou ik wellicht iets minder yoghurt gebruiken.

Bibim guksu met vegan vis burger. Was alleen iets te pittig :hot_face:

Oeh lijkt me ook lekker. Welke vega spekjes deed jij er door?

1 like

Als je er klaar mee bent kan je altijd nog pumpkin spice siroop maken!

En @pastelzwart vroeg laatst naar pompoentips, mocht je nog inspiratie zoeken :grin:

4 likes

Ik vind die van de AH lekker, of Green garden of de vegetarische slager. Ik pak meestal degene die op voorraad is en het goedkoopst :grin:

1 like

Spaghetti squash alfredo

Orzo met courgette, chilipeper en citroen (uit de makkelijke bakplaat).

4 likes

Nachos met Texaanse chili zonder bonen maar wel met bier, whiskey en chocola

4 likes

Wraps met vega kipschnitzels, creme fraiche/chilisausje, tomaat, komkommer en rucola.

Salade met zwarte bonen, mais, tomaat, komkommer en ui.

Paar tortillachipjes met chilisaus

2 likes

Ik zie nu 3 chipjes op t bord :wink:

1 like