Wat eet je vanavond #4

Aardappelkroketjes, rode kool uit pot en appelmoes. :drooling_face:

4 likes

Ik maak gebakken zalm op huid, ravigotte en aardappel/spinazie stamppot

4 likes

ja

Gebakken rijst met een omelet en zoetzure kip

2 likes

Opgebakken rijst met doperwtjes en wortel. Daarbij een saus van prei en een gekookt ei.

Kant en klare risotto van de albert met pompoen en salie

Boerenkool stamppot met roockworst

1 like

Voor een volgende keer, @monkeyslut. Er stond nog een tip bij om er feta over te verkruimelen, dat vond ik er nog wel lekker bij!.

3 likes

Maaltijdsalade gerookte zalm

Pasta pesto met tomaat en rucola

1 like

Curry met kokosmelk, paksoi & garnalen. Currypasta van ui, knoflook, gember, rode peper, koriander & citroengras.

2 likes

Ik at dit toevallig ook! Vind em zeker lekker maar niet zo’n uitgesproken smaak - al helemaal niet voor een Ottolenghi-gerecht

2 likes

Stamppot andijvie :leafy_green:

1 like

Ik wil me iets meer gaan verdiepen in Chinees koken dus yu xiang qiezi/aubergine in chili-knoflooksaus, met sojaproteĆÆne in plaats van gehakt en met rijst erbij

10 likes

Ik ga me eens wagen aan de befaamde paddestoelenlasagne van Otto.

(De porcini is in de bonus bij AH! (-15% slechts, maar toch) Ik gebruik maar 1 pakje, verder heb ik gedroogde oesterzwammen. Ik maak maar de helft van het recept en heb de paddestoelen en de pecorini van Lidl dus volgens mij valt het mee met de kosten)

edit: pecorino

4 likes

Ramen: misobouillon, noodles, bimi met sesamzaad en rode peper gewokt, tofu pops, in julienne gesneden en geroerbakte paprika en courgette en een gekookt eitje. Helemaal zin in :heart_eyes:

6 likes

een zak chips

7 likes

Roti afhaal :drooling_face:

3 likes

Hoe maak je die tofu?

2 likes