Nachos met pico de gallo, guac en zure room
(En heel veel kaas uiteraard)
Zelfgemaakte pizza
Verse tomatensoep met een stokbrood met kruidenboter.
Geen zin om echt te koken dus tortas (Mexicaanse broodjes). Met refried beans, krokante nepkipschnitzel, avocado, rauwe ui, tajin, salsa verde, salsa Valentina en tortillachips
Ik ben niet @Fredje maar ik maak vaak iets soortgelijks obv dit recept
Zucchini, Pea & Goat Cheese Orzo Salad — All Types Of Bowls,pea%26_goat_cheese_orzo_salad_%E2%80%94_alltypesofbowls
Wij eten vanavond hutspot (peen & ui). Eerste keer dit jaar en ik kijk er zooo naar uit. Hou echt van stampotten haha
avg’tje: pastinaakpuree, geroosterde wortels uit de oven en vega vissticks. Had eigenlijk die little willies willen kopen, maar volgens mij zijn die uit het assortiment?
Zelf gyoza maken met kimchi, vegan rul gehakt en lenteui. En daarbij een salade van komkommer met szechuan chili olie, azijn en pinda’s.
Zelfgemaakt! En eerste keer dus we waren heel trots, dus nu niet zeggen dat ze lelijk zijn
Soort van nasi/bami met tempeh, pindasaus en zuur (augurk en zilverui)
Gnocchi caprese met burrata en ovengeroosterde tomaatjes
Weet ik zo niet. Kan het vanavond wel opzoeken, maar dat is denk ik te laat als je het vandaag wilt eten.
Pitabroodjes met vegashoarma, champignons, sla, tomaat en komkommer. Lekker makkelijk op maandag
Soft tacos met paddenstoelen en salsa verde
Zuurkool met gakarameliseerde appel, kaneel en vega spekjes
Traybake met kabeljauw, bloemkool en kikkererwten
Hier ook een traybake! Kokosrijst met pompoen en broccoli.
Oeh ja die is echt lekker! Volgens mij heeft Ikbenirisniet die ooit een keer ergens getipt en sindsdien gebruik ik die ook.