Eiercurry met gekarameliseerde ui en kokos
Soep van tomaat en gegrilde paprika, focaccia en een pastasalade
minestrone want zoon (2) wilde âpasta en soepâ
Ik wou eigenlijk shakshuka gaan eten, maar toen ik jouw bericht zag kreeg ik ineens ook heel erg zin in die eiercurry. Dus dat ga ik nu maken!
Falafel kapsalon met salade maar was een vrij skere portie dus heb nog trek
Ik had er nog twee soorten kruidenmixen doorheen gedaan en geraspte kaas. Tomaatjes erbij is ook lekker. Het recept komt uit Spice Wise Green. Officieel is het dan met polenta maar dat had ik niet in huis. Als je wilt kan ik de recepten voor de kruidenmixen wel even overtypen voor je.
Ik heb zin in carbonara dus bel een Italiaans restaurant, zeggen ze dat ze volzet zijn.
Vriend belt in het Italiaans een uur later en krijgt zo een tafel voorgeschoteld. Hopelijk is die carbonara lekker.
Oh ja heel graag, als je zin hebt!
Ah die met gochujang? Die staat in mân top 3 van haar gerechten die saus is zooooo lekker
Haha ja ik ben erg enthousiast. Mocht je van koriander houden: die salade is ook goed. Heel simpel maar zo lekker. En de komkommersalade!
meer tofu appreciation
Paar weken geleden uit haar nieuwe tofu boek de gefrituurde tofu met knoflooksaus gemaakt, kijk dan hoe lekker dit eruit ziet
Je frituurt knoflook en rode peper voor in de paddenstoelen woksaus die ze ook regelmatig tipt en dat maakt zoân lekkere saus
En die tofu was zo perfect gefrituurd, nog heerlijk zacht vanbinnenđ€€ga ik dit weekend weer maken
Vega kapsalon na een domibo
Dit klinkt heel lekker .
Spinaziestampot en gehaktbal
Quiche met gegrilde groenten
Patatpatat met frikandel speciaal
Broodje döner
Ottoâs lasagna met kiloâs porcini erin, gelukkig eet ik bij iemand en heb ik het niet zelf moeten maken of betalen.