Wat eet je vanavond #4

Eiercurry met gekarameliseerde ui en kokos

4 likes

Soep van tomaat en gegrilde paprika, focaccia en een pastasalade

2 likes

minestrone want zoon (2) wilde “pasta en soep”

6 likes
2 likes

Ik wou eigenlijk shakshuka gaan eten, maar toen ik jouw bericht zag kreeg ik ineens ook heel erg zin in die eiercurry. :yum: Dus dat ga ik nu maken!

3 likes

Falafel kapsalon met salade maar was een vrij skere portie dus heb nog trek :-1:

1 like

Ik had er nog twee soorten kruidenmixen doorheen gedaan en geraspte kaas. Tomaatjes erbij is ook lekker. Het recept komt uit Spice Wise Green. Officieel is het dan met polenta maar dat had ik niet in huis. Als je wilt kan ik de recepten voor de kruidenmixen wel even overtypen voor je.

3 likes

Ik heb zin in carbonara dus bel een Italiaans restaurant, zeggen ze dat ze volzet zijn.
Vriend belt in het Italiaans een uur later en krijgt zo een tafel voorgeschoteld. Hopelijk is die carbonara lekker.

17 likes

8 likes

Oh ja heel graag, als je zin hebt!

2 likes

Ah die met gochujang? Die staat in m’n top 3 van haar gerechten die saus is zooooo lekker

3 likes

Haha ja ik ben erg enthousiast. Mocht je van koriander houden: die salade is ook goed. Heel simpel maar zo lekker. En de komkommersalade!

meer tofu appreciation

Paar weken geleden uit haar nieuwe tofu boek de gefrituurde tofu met knoflooksaus gemaakt, kijk dan hoe lekker dit eruit ziet

Je frituurt knoflook en rode peper voor in de paddenstoelen woksaus die ze ook regelmatig tipt en dat maakt zo’n lekkere saus
En die tofu was zo perfect gefrituurd, nog heerlijk zacht vanbinnenđŸ€€ga ik dit weekend weer maken

12 likes

Vega kapsalon na een domibo

2 likes

Dit klinkt heel lekker :drooling_face:.

1 like

Spinaziestampot en gehaktbal

Quiche met gegrilde groenten

Patatpatat met frikandel speciaal

2 likes

Broodje döner :drooling_face:

2 likes

Otto’s :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: lasagna met kilo’s porcini erin, gelukkig eet ik bij iemand en heb ik het niet zelf moeten maken of betalen.

6 likes

@grace heeft je overduidelijk uitgenodigd en je komt ons hier jaloers maken.

1 like