Kun je er niet iets anders mee doen? Ik heb ook net boerenkool in huis gehaald, maar wil er subji (?) met prei en paddenstoelen mee maken.
Ha sterkte! Zo vind ik het heel fijn dat mn vriend de laatste tijd af en toe het weekmenu verzint, maar dat zorgt er ook voor dat ik regelmatig iets eet waar ik echt geen zin in hebâŚ
Anyway, voor mij shakshuka vanavond!
Pasta met walnoten, knoflook, spinazie, artisjok, en goede olijfolie
Je kan het nog opbakkennâŚer "aardappel"pannenkoekjes van maken⌠maar ik snap je gevoel
Heb je hier een recept van? Klinkt heerlijk!
Sinterklaasstoofpot met aardappelkroketten en appels met veenbessen
Ja!
1 Gesnipperde witte ui en knoflook opbakken in in 1,5 eetlepel boter. Daarna 400 gram kastanjechampignons toevoegen, als dat goed bruin is en het vocht eruit 1,5 eetlepel bloem en een scheut wijn toevoegen. Bouillonblokje, tijm en een heel klein scheutje sojasaus (zout, geen ketjap manis oid) toevoegen. Als het een geheel is, 60-70 gram crème fraiche toevoegen. Tagliatelle er doorheen roeren en serveren met parmezaan!
Wat is sinterklaasstoofpot?
Mân vriend is ziek, dus ik ben de laatste dagen verantwoordelijk voor mijn eigen eten en daar ben ik niet zo goed in de laatste tijd.
Biang Biang Noodles!
Oh en gisteren ikan pepesan van mân moeder, met rijst en zure komkommer
Sinterklaasavond met familie van mijn vriend dus traditiegetrouw worstenbroodjes en mikkemannen met roomboter en speculaas uit de oven.
Ik heb vanavond een quiche gemaakt. Dit was alweer heel lang geleden en het smaakte heerlijk!
Klinkt goed! Heb je een recept?
Hier winterpilav (rijst met bloemkool, biet en koolraap)van Meera vanavond, maar ik heb een beetje spijt dat ik inmiddels al een halve fles wijn op heb en nu een nieuw recept aan het maken ben
Risotto met spruitjes en dolcelatte
Ohh klinkt goed. Hier in huis willen ze de mikkenmannen altijd met boter en suiker (uit de magnetron bahhh)
Uit de magnetron??? Wat een heiligschennis.
Onze traditie met pakjesmiddag bij mijn ouders is erwtensoep, roggebrood met spek en kleine worstenbroodjes. Dus dat aten we vandaag.
En ze komen gewoon echt uit de kets! (Ik ben âaangetrouwdâ dus heb sowieso pas later kennis gemaakt met het fenomeen. Komt echt vanuit Kaatsheuvel toch?)