Ah dankjulliewel! @Marquez Ik geloof toch niet helemaal mijn smaak:sweat_smile: maar was wel nieuwsgierig
Deze soep. Ik maak dit voor het eerst dus hopelijk is het een beetje lekker. Wat is jullie favoriete recept met pastinaak? Ik heb nog 500 gram over maar ik ben een beetje inspiratieloos.
Ik had dit gemaakt vanavond en het was vet lekker! En mn rijst was perfect geworden, goede droge korrel
Wel met een zak musketkransjes als voorgerecht, dus het was niet de meest gezonde dag.
Tajine met groenten, kikkererwten en olijven
Zelfgemaakte crunchwraps
Frietjes met zelfgemaakt stoofvlees
Opgebakken spitskool stamppot met slavinken in kruidige tomatensaus uit de slowcooker
Dit klinkt echt lekker. Wat gebruik jij als crunch? Nacho’s of hard shell taco’s? How blijft het een geheel als je hem bakt, veel kaas?
Sorry veel vragen xx
Kan allebei. De vorige keer had ik nachos, deze keer hard shell Tacos. Omdat die laatste wat platter zijn kun je daar wat makkelijker de tortilla omheen vouwen
Wat betreft plakken heb ik eigenlijk niks speciaals gedaan. Als je genoeg olie in de pan doet en hem eerst op de gevouwen kant legt dan plakt het vanzelf eigenlijk wel. Alleen omdraaien is wat lastig maar met een tang en een spatel is dat wel goed te doen op zich
Tomatensoep + stokbrood met kruidenboter
Zelfgemaakte pita’s met vegagyros, spinazie en gegrilde paprika en aubergine. Ik gebruik nog steeds het recept dat @Soy.peor ooit deelde voor pita’s en het is zo lekker
Rijst met kip teriyaki en sajoer boontjes
Linkje?
Edit, ik heb trouwens bij de Duitse Mac en Burger King gegeten. Waarom zijn hun specials zoveel beter?? Één burger had als extra patty een röstischijf en de ander gewoon een kaassoufflé. In Nederland is de special dezelfde burger maar dan, houd je broek vast, met bacon. Zo saai.
Deze!
Pfoe ben blij dat je t weer deelt was vergeten wat zn naam was haha
Ja ik heb 'm opgeslagen staan omdat ik m zo vaak gebruik haha! Ik kwam laatst een tiktok tegen van iemand die heel veel portokalopita recepten had uitgeprobeerd en blijkbaar was die van hem de beste dus dat wil ik ook maken nu
Wraps met vega schnitzel en salade
Turkse pizza met vega gehakt van Jamie Oliver.
Pastinaak stamppot met een saucijs
Noodles met gewokte groenten en tempeh