Tagliatelle met spicy kerstomaten- geroosterde paprikasaus, aubergine, geitenkaas en pijnboompitten
Soep met zoete aardappel, linzen en spinazie met Naan erbij
Vegan sate uit Sambal Shiok (Maleisisch kookboek) met satésaus, rijst en komkommer in het zuur
Heb dit boek ook liggen, bevalt dit recept?
Deze eet ik regelmatig en vind ik echt heel lekker, en super simpel!
Dit is de eerste keer dat ik 'm maak, zal vanavond een update geven!
Pompoen-rode linzen soep en skyr met rabarber compote (zelfgemaakt, uit de tuin )
@Bunnyslippers ik vond 'm heel erg lekker! Ik had 'm met sojabrokken gemaakt in plaats van kip (eerst even laten weken in bouillon). Voor 2 personen dus wat minder van de kruidenpasta, maar wel met dezelfde hoeveelheid kruiden (dus alleen minder ui, knoflook, suiker en zout) en dat ging heel prima. De kruidenpasta gaat ook door de saus en ik denk dat het de lekkerste satésaus was die ik thuis heb gemaakt (ook hier niet zo precies naar de hoeveelheden gekeken tbh, en gewoon pindakaas gebruikt). Dus ja would recommend!
Dit is echt mijn favoriet voor vega gevulde aubergine:
Gnocchi met prei en spekjes
Tweede avond op een rij dat ik ga koken dat is lang niet voorgekomen, hopelijk blijft het zo.
Pasta met basilicumroomsaus, pecorino en geroosterde groene groenten
Surinaamse bami met kip, paksoi en snijbonen. Met zoetzure komkommer
Simpele linzencurry met rijst
Fish en chips
Was zo lekkerrrrrrr
Hamburgerbroodje met vega bietenburger, cheddar, sla, tomaat en truffelmayo, en aardappelgratin ernaast
Vissticks, rösti rondjes en doperwtjes dus eigenlijk avond eten voor vijfjarigen (en allemaal uit de vriezer want geen zin in boodschappen doen voor iets anders) en ik heb er nu al zin in.
Met review please, ik vond m een beetje bland toen ik m maakte