Hier ook haha
Ja inderdaad. Maak dat recept regelmatig, meestal met zelfgemaakte gehaktballen en soms, als ik echt heel weinig tijd of zin heb, zelfs met zweedse gehaktballen uit de diepvries. Smaakt prima en het past bij veel gerechten.
Die van Librije heb ik nog nooit geprobeerd. Zijn dat deze? Gehaktballen van de Librije | Eef Kookt Zo
Ja dat is het recept idd! Al heb ik hem van de Allerhande. Maar het is gewoon hetzelfde zonder dat je eerst het gezwam van de blogger moet doorscrollen.
Haha ik vind dat bij die site nog wel meevallen. OMF vind ik tegenwoordig wel ècht irritant om te lezen. Na iedere foto of elk mini stukje tekst zit staat zo’n bewegende reclame. Leest zo rot. Snap dat je wat wil/moet verdienen maar dit is wel echt overdreven. Dat is ook orecies de reden waarom ik meestal amerikaanse kooksites skip. 50 advertenties, mega lap tekst en dan ergens halverwege de ingrediënten en dan onderaan het recept verstopt.
Maargoed, eine rant haha. Ik heb hem opgeslagen. Binnenkort maar eens maken. Ben benieuwd of ze sterwaardig zijn
(IJs)kast-leegmaakdag:
Parelcouscous met heel veel tomaatjes, avocado, bosui, komkommer, beetje humus, beetje majo, azijn, chili, venkelzaad, wat overgebleven pinda’s etc. Onverwacht lekker!
Restjes troep uit de vriezer dus drie piccolini’s, vijf kaasbitterballen en een handje ovenfriet.
Een keurig driegangenmenu al zeg ik het zelf.
Wrapjes met kip, vegagehakt en garnalen (niet allemaal in 1!!) en veel guacamole.
M’n schoonfamilie komt eten en iedereen vindt wat anders lekker haha dus maak dan altijd verschillende soorten
Ik ga uit eten, bij Pavarotti, dus pizza of een pastaatje
Voor de ottolientjes in dit topic die Plenty nog niet hebben: hij staat nu voor 12 euro op boekenkraam.
De auberginecurry die Dazed laatst tipte
Couscousssss
Risotto met chamignons.
Een hele skere versie van pasta puttanesca, want no way dat ik nog naar buiten ga nu
Ik heb Thais besteld, zin in
Vega lasagna bolognese
Vega saté, rijst en boontjes
Tomatensoep met balletjes en stokbrood en minipizza’tjes.
Sperziebonen, aardappeltjes uit de oven, vegan kibbeling met vegan sate-saus en een pannekoek
Pasta met rucolapesto
Moussaka