Wat eet je vanavond #4

Geroosterde broccoli, paprika en kikkererwten met een tahinsausje en spelt.

4 likes

Pasta met linzen-bolognese

2 likes

Vegaburgers met sla, tomaat, majoo en plastic cheddar. Kan dat echt iedere week wel eten :heart_eyes:

8 likes

Hetzelfde als gisteren: fried rice met gebakken ei en een puntpaprika die in de koelkast lag te verpieteren!!!

4 likes

Couscous salade met zoete rode ui, gepofte knoflook, feta, sumak, hazelnoten en olijven

4 likes

Kip met prei, champignons en knoflook met een sausje van crème fraiche, kerrie, gembersiroop en sambal in een ovenschaal en daaroverheen aardappelpuree en geraspte kaas. Wat restjes die op moesten, was lekkerder dan verwacht.

Spinaziepuree met nep-fishsticks

3 likes

Miso-Udon noodle soeppie

6 likes

ottolenghi aubergine linzen stoofpot

3 likes

Tom kha kai zonder champignons

1 like

Noedelsoep met gochujang-bouillon, bimi, spinazie, zelfgemaakte gyozas met paddenstoelen, lenteui en heel veel chili crisp

9 likes

Tomatensoep en broodjes

3 likes

Spaghetti bolognese (hello fresh)

1 like

Parelcouscous salade met gepofte tomaatjes, spinazie en falafel

4 likes

Pastinaakpuree met gehaktballenhachee

3 likes

Ik las gehaktballenpuree, vond ik al een interessante manier van gehaktballen haha

2 likes

Haha ieh alleen het idee al om gehaktballen door de staafmixer te halen

1 like

Ethiopische pompoenstoof (duba wot) met spinazie, met rijst

5 likes

zelf gemaakte poke bowl

1 like

Die hachee is lekker en makkelijk hé! Hier ook al een paar keer gegeten. Heb je de gehaktballen van de librije al eens gemaakt? Zijn wle anders hoor maar die vind ik ook heel goed.

Vandaag eten we pizza salami. Lekker makkelijk. Misschien dat ik nog van een restje rijst pudding ga maken.

1 like