Wat eet je vanavond #5

Spitskool roerbak met rijst

2 likes

Pappardelle al ragù

Staat nu al op :smiling_face_with_three_hearts: en extra om in te vriezen voor na de bevalling. Wist niet dat zo’n stoofpotje maken als een work-out kon voelen als je 39 weken zwanger bent :hot_face:

3 likes

Teriyaki chicken met fried rice🥰

5 likes

Ik denk de auberginecurry van Emma de Thouars (want ik eet alleen met kind, man lust geen aubergine). Heb alleen ook nog een restje lasagne van gister dat ik ergens kwijt moet

3 likes

Gebakken rijst, sperziebonen en een soort van chicken tonight Hawaï uit de slowcooker

1 like

Gisteren at ik dankzij @Zemraluani dit gerecht:

https://www.delicious.com.au/recipes/soba-noodles-lime-cardamom-avocado/7v50lj8v

Was heel lekker! Lekker fris en het is denk ik nog lekkerder als het heet is.

Ooit deelde @Dazed de tip voor Koreaanse pannenkoekenmix bij de Amazing Oriental en daardoor eet ik dat af en toe en vanavond dus weer. Ik doe er kimchi, lente ui en veel koriander door en maak er een dip bij.

En ik had sivri pepers gekocht bij de Turkse supermarkt en wist niet zo goed wat ik ermee kon maken en zocht via de zoekfunctie op ‘sivri’ en zag dat @grace dit recept deelde, dus dat eet ik morgen.

Ik wil even wat variatie in mijn vaste gerechten en vind het leuk om jullie tips te proberen. Ben benieuwd! Die noedelsalade ga ik sowieso vaker maken

6 likes

Pita met vega shoarma/oesterzwammen, little gem, tomatensalsa, tzatziki en ingelegde rode ui

4 likes

Stamppot spinazie met gehaktballen uit de slowcooker

3 likes

Ik ga dit ook eten, want ik kwam die sivri pepers ook tegen hahaha

3 likes

Spaghetti, met gebakken zalm, roomsausje met rode pesto, cherrytomaat en spinazie

5 likes

Chili sin carne met rijst, guacamole, pico de gallo, cheddar en zure room.

8 likes

Gochujang-sesam noedels met bimi, spinazie en een gekook eitje

3 likes

Salade met Griekse rijst en cevapcici🤤

4 likes

Heb je de cevapcici zelf gemaakt? Of ergens gehaald? Klinkt heerlijk!

Bij de slager in het dorp gehaald, heel lekker! Haal het soms ook in Duitsland uit de diepvries bij Aldi of Lidl, ook heel lekker

3 likes

Ik moet mijn lokale slagers maar eens gaan checken dan. Thanks!

Oma’s nasi met zoetzure komkommer :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Met geroosterde broccoli, komkommersalade en rijst.

6 likes

Ik heb een hele grote bak pulled chicken gemaakt en ga het zo bij mn ouders eten en mn broertje en zijn vriendin komen ook. We gaan het op drie verschillende manieren eten: ik ga zo’n rechthoekig pizzadeeg bekleden met kaas en pulled chicken, broodje met coleslaw + pulled chicken en pulled chicken quesadilla’s :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Dit klinkt echt heeeellll lekker!

Hier maakt man vanavond mac & cheese en ik maak er een groene salade bij.

2 likes