Zoete aardappel uit de oven met geroosterde gemarineerde tempeh en kikkererwten, op een bedje van (
) boerenkool, met een tahincitroenknoflookdressing.
Nasi kuning, sticky tempeh, sambal telor en sajoer boontjes. Incl 2 porties voor de vriezer voor mijn aankomende avonddiensten. Weet nu al dat ik dan zo gelukkig ga worden van dit eten ![]()
Aardappel-bonen stoof van Otto die snel (!!!) klaar is
Spaghetti met gerookte zalm, courgette en tomaatjes
Risotto met paddenstoelen.
Een soort tabouleh, maar dan de bulgur vervangen door orzo, met gegrilde aubergine
Linzensoep ![]()
Boeuf stroganoff met aardappelpuree, lekker zomers ![]()
Flatbreads met zaāatar/olijfolie, cherrytomaatjes, komkommer, spinazie, halloumi, munt, dille en een tahini-yoghurtsausje
Doe jij dan zelf ff een mix van olijfolie en zaatar op de basic flatbreads en dan in de oven? Of koop je ze kant en klaar met zaatar
Ik had mijn flatbreads (mini) gewoon even in de pan verwarmd! En zelf olijfolie en zaāatar gemengd en erop gesmeerd na het verwarmen, daarna belegd.
Oh ja nog vergeten dat er ook nog ingelegde ui op zat, dat maken was letterlijk het meeste werk dus echt een simpel gerecht maar heul lekker
De gevulde aubergine curry van Jamie
Borrelplankie
De enige echte kant en klaar lasagne van de Aldi ![]()
Rijst met een stir fry van aubergine en oesterzwammen in een sojagemberknoflookhoningsaus
Romige citroenorzo met zalm, die iemand hier laatst postte.
Rigatoni met vodka-tomatensaus
Spitskool roerbak met rijst
Pappardelle al ragù
Staat nu al op
en extra om in te vriezen voor na de bevalling. Wist niet dat zoān stoofpotje maken als een work-out kon voelen als je 39 weken zwanger bent ![]()
Teriyaki chicken met fried riceš„°