Wat eet je vanavond #5

Salade met tomaat, buratta en knapperige parmaham

3 likes

Linzensoep met naan en een schep yoghurt.

4 likes

nicoise met vega tonijn, zonder aardappel met frietjes on the side

4 likes

Spaghetti bolloooo

4 likes

Maar ik wil eigenlijk iets dat over 5 minuten klaar is.

Spaghetti al limone

2 likes

Chinese tomatensoep uit de slowcooker met stokbrood

2 likes

Dahl met rijst en naan

3 likes

Okonomiyaki met vega spek

4 likes

Japchae

2 likes

Iets te bruine broccoli waar ik dan maar heel veel kaas op heb gedaan en een aangebrande schnitzel waar ik de ergste zwarte stukken vanaf geschraapt heb en er een snel gevonden instant jus en champignons over heb gedaan.

Je kan niet altijd 6 gooien. Ik eet ook nu pas, uren nadat ik van plan was te koken :weary:

6 likes

Lemongrass tofu met Thaise basilicum, kangkung gewokt met veel knoflook en rawit plus beetje hoge kwaliteit vissaus en zwarte sesamolie aan het eind. Met rijst natuurlijk.

Edit:

https://www.phanssaus.nl/ Gemaakt in Nederland trouwens, en er is ook een plantaardige versie. Die dressing is ook top voor simpele salades etc. Geen spon trouwens, wel fan. Als die dop eraf gooit krijg je nog net geen klap in je gezicht zo sterk is deze.

13 likes

Hele simpel rode saus ( vega gehakt, knoflook, basilicum, passata) met spaghetti en knoflookbrood

5 likes

Sushi

3 likes

Crackers met kaas en komkommer, 2 oreo koekjes en restje gebakken rijst. :sparkles:girl dinner :sparkles:

4 likes

Pasta primavera

1 like

Spaghetti meatballs

2 likes

Gnocchi alla sorrentina

2 likes

Banh Xeo

6 likes

De ā€˜green goddess pastasalade’ van picnic - geen aanrader. Meh. Best veel snijden, dressing maken, kappertjes opbakken, pasta koken en af laten koelen voor een zeer middelmatig gerecht

2 likes