Pappardelle met harissa, cherrytomaatjes, kappertjes en yoghurt van Otto.
Met nog een simpele groene salade erbij.
Pappardelle met harissa, cherrytomaatjes, kappertjes en yoghurt van Otto.
Met nog een simpele groene salade erbij.
Top, dankje! Ik ga die Lynn opzoeken.
Empanadas met groente/bonen vulling (en met kip voor mijn vriend)
Wat een crime om te maken zonder zo’n klem-/vorm ding.
Hoop eigenlijk dat ze niet lekker zijn, anders moet ik of zo’n klem kopen of vaker stuntelen met onhandelbaar deeg
Edit: shit. Ze zijn lekker ![]()
Viscuisine met pasta
Spaghetti met ricotta, citroen, bimi en pijnboompitten
Congee met paksoi, lenteui, veggie floss, een eitje en chili crisp
En als toetje blauwe druiven en douhua (tofupudding) met bruinesuikersiroop! De siroop hoort eigenlijk gember door maar dat heb ik niet meer in huis
Zelfgemaakte kapsalon met vega shoarma
Mexicaanse bowl met o.a rijst met limoen en koriander, barbacoa, salsa, avocado, crispy chili olie en tortilla chips
Pita gyros met zelfgemaakte gyros, pitas en fetaspread
Penne met saus van gele courgette, mascarpone, ui, knoflook, lente-ui met stukjes zalm en oven geroosterde cherry tomaatjes en bieslook.
Girl dinner met o.a. een paar stukjes geroosterde courgette, tomaatjes met een mini burrata, puree van doperwten, een paar stukjes oude kaas en olijven
Dit klinkt top! Heb je een recept?
Ik eet vandaag: Tagliatelle met kipgehakt en pesto-courgettesaus #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1197296
Ik eet vandaag: Plaattaart met champignons, prei en blauwe kaas https://www.ah.nl/r/1198000
Lust ik
Noedelsoep met groente gyoza.
Sorry! Helemaal vergeten te reageren.
Volgens mij waren dit ongeveer de hoeveelheden:
Ui en knoflook en lente-ui gebakken, daarna de courgette erbij en nog wat langer bakken. Dan de mascarpone erbij en een bouillonblokje en staafmixen.
De tomaatjes had ik in de oven gedaan met olijfolie, honing, zout en peper op 200 graden tot ze zacht waren.
In de tussentijd de zalm in stukjes snijden en bakken en daarna in de saus roeren.
Pasta koken en daarna saus, tomaatjes en wat bieslook erop
Osso-Buco a la Milanese met extra mergpijp
Good old witlof met ham en kaas en aardappelkroketjes ![]()
Butterchicken, maar dan met bloemkool ipv kip.
En een mislukte paratha😭