Dit ziet er echt lekker uit! Waar heb je het recept gevonden?
Oh niet eens gezien, alleen naar de ingrediƫnten gekeken haha
Het was ook heel lekker! Ik vond toevallig een zak gyozaās van Bibigo in de vriezer terug en had nog allerlei groenten, noedels en ingelegde ui. Dressing van mayonaise, sriracha, rijstazijn, zonnebloemolie en sojasaus (geinspireerd door Lynn van de Vorst haar laatste reel op instagram maar ik vond 'm te romig. De frisse/knapperige groenten kwamen daardoor niet echt tot zān recht.
Edit - zit even de reel terug te kijken of ik dan misschien te veel mayonaise heb gebruikt maar komt wel overeen. Zij gebruikt zo goed als dezelfde groenten, ik had er alleen nog wat courgette in linten bij.
Pappardelle met harissa, cherrytomaatjes, kappertjes en yoghurt van Otto.
Met nog een simpele groene salade erbij.
Top, dankje! Ik ga die Lynn opzoeken.
Empanadas met groente/bonen vulling (en met kip voor mijn vriend)
Wat een crime om te maken zonder zoān klem-/vorm ding.
Hoop eigenlijk dat ze niet lekker zijn, anders moet ik of zoān klem kopen of vaker stuntelen met onhandelbaar deeg
Edit: shit. Ze zijn lekker
Viscuisine met pasta
Spaghetti met ricotta, citroen, bimi en pijnboompitten
Congee met paksoi, lenteui, veggie floss, een eitje en chili crisp En als toetje blauwe druiven en douhua (tofupudding) met bruinesuikersiroop! De siroop hoort eigenlijk gember door maar dat heb ik niet meer in huis
Zelfgemaakte kapsalon met vega shoarma
Mexicaanse bowl met o.a rijst met limoen en koriander, barbacoa, salsa, avocado, crispy chili olie en tortilla chips
Pita gyros met zelfgemaakte gyros, pitas en fetaspread