Wat eet je vanavond #5

Gebakken krieltjes, broccoli met kaas uit de oven en een rundervink

2 likes

Gado gado

6 likes

Doritos uit die blauwe zak, plakjes rauw ham en wortels met hummus want ik heb echt -10000 zin om meer moeite te doen

9 likes

Volkoren pita falafal/ tomaat/ komkommer / feta/ tzatziki en zoete aardappel frietjes

3 likes

Aardappelkroketten, rode kool met stoofpeer en een vega schnitzel

3 likes

Pilaf :two_hearts: Met ui, rozijnen, wortel, amandelen, granaatappelpitjes en saffraan + van die Planted lemon & herb stukjes en knoflook-munt yoghurt

13 likes

Vegan pad thai

3 likes

Slowcooked ragu bolognese met tagliatelle

1 like

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1201345/romige-orecchiette-met-prei-en-venkel-advertorial

3 likes

Pizza zelf gemaakt

2 likes

Pasta pesto met verse pesto, want er staat heeeel veel basilicum in de tuin.

4 likes

Roti kip massala. Weet alleen niet wat die beste man met de saus heeft gedaan want die is me toch een partij pittig :fire:

3 likes

Ik ga straks beginnen aan fluffy kokosrijst met sticky ginger lime tempeh en bimi. Ben benieuuuwd!

10 likes

(eier) papardelle in een lichte/waterige(?) pittige tomatenroomsaus met dragon & veel knoflook met venkel, cavolo nero, en venkelworst. was bang dat het te veel ingrediënten zouden zijn maar ik heb het echt heel lekker gemaakt :trophy:

6 likes

Spaghetti aglio e olio :drooling_face:

6 likes

Gyoza salade

5 likes

Gegrilde kip, gestoofde kerstomaatjes met boter, knoflook, balsamicoazijn en honing. Erbij burrata en geroosterde ciabatta.

2 likes

Pompoen-wortelsoep met versgebakken stokbrood

1 like

:dizzy_face:

2 likes

Jep. Alleen gelukkig wel iets minder dan die hoeveelheid haha :hot_face:

2 likes