Rendang kipgehaktballetjes met boontjes uit de slowcooker met rijst
Oeh heb je hier een recept van toevallig?
Vanavond net als @Radio ook Mapo Tofu maar dan met paddenstoelen ipv gehakt!
ik ook! zo lekker
Vega shepherdâs pie
En @Vaslav en @Radio
Hebben jullie aanraders qua recepten? Was laatst aan het zoeken maar raakte wat verdwaald tussen alle vega-Mapo tofu recepten
ik gebruikte dat van rhiscran op instagram/tiktok maar met champignons omdat ik dat lekkerder vind!
Ik ga het vanavond voor het eerst zelf maken maar ik gebruik het recept uit Comfort van Ottolenghi!
Wij hadden eigenlijk vrij lui deze kruidenmix gebruikt:
En dan icm dat vegan gehakt, tofu en bosui. Makkelijker kan het niet haha. En het was echt heel lekker!
Ik had cigkofte cravings dus zojuist bij thuisbezorgd besteld
Een voordeel menu van de mac met eindelijk de Big arch (wel aangepast zonder augurk en rauwe ui) en met 4 mini apple pies als toetje
Traybale met aardappel, aubergine en Crispy boerenkool
Pannenkoeken. Aanrader met pistachecreme!
gistur maleis thema potluck
lamssaté (not pictured), rendang, makreel met sambal ikan bilis (ansjovis-pinda sambal), sayur semak lodeh, kankung belacan (waterspinazie met trassi), koolsalade iets maar weet de naam niet
en als toetje pandanijs en cashewkoekjes. en nog allemaal dingen van winket want een vriendin was daar geweest, en ik had van de toko ook nog kue lapis, dadar galung, en klepon meegenomen. dus much grand dessert ![]()
Ohhh dit ziet er zo lekker uit! En dan ook nog al die toetjes
Klinkt echt goed!
ja echt aaallles was lekker, zo chill als iedereen een beetje zn best doet en lekker kan koken
Chili cheese loaded fries
Erwtensoep, met extra veel peen en vega spekjes los ernaast
Big mac wraps. Smaak 10/10 maar vond ze wel mega vettig (vetter dan een echte bigmac haha)
Omg wat een geweldig leuk idee ook zo een thema potluck, ik wil ook haha.
ja is heel chill, het is zo leuk om een random land te kiezen en nieuwe keukens en recepten uit te proberen. en voordeel dat al het eten qua smaak bij elkaar past!