Wat eet je vanavond #5

Deze staat ook al heel lang op mn lijstje om een keer te maken! Ik heb elke keer het gevoel dat het zo veel werk is. Wil je laten weten of dat het geval is? Dan kan ik er rekening mee houden voor wanneer ik m echt een keer ga maken want met name die saus klinkt zo goed

3 likes

Deze saus en vulling zijn best snel gemaakt! Het vullen van de dumplings kost voor mn gevoel het meeste tijd, maar toen ik even op de tijd ging letten had ik er 14 in 7 minuten. Viel erg mee dus. Volgende keer moet ik er vooral aan denken om op tijd de wontonvelletjes uit de vriezer halen, duurde best even voordat ze ontdooid waren
 dus daar zat ik op te wachten

Denk dat ik de vulling en saus ook een keer voor noodles ga gebruiken, heb ook nog saus over voor morgen op een eitje ofzo :yum:

3 likes

Mapo tofu met vegan gehakt :heart_eyes:

8 likes

Keskedilles met guacamole

8 likes

Pad krapow met tofu ipv gehakt, met rijst en ingelegde wortel/komkommer

6 likes

Rendang kipgehaktballetjes met boontjes uit de slowcooker met rijst

4 likes

Oeh heb je hier een recept van toevallig?

Vanavond net als @Radio ook Mapo Tofu maar dan met paddenstoelen ipv gehakt!

2 likes

ik ook! zo lekker

3 likes

Vega shepherd’s pie

1 like

En @Vaslav en @Radio
Hebben jullie aanraders qua recepten? Was laatst aan het zoeken maar raakte wat verdwaald tussen alle vega-Mapo tofu recepten

1 like

ik gebruikte dat van rhiscran op instagram/tiktok maar met champignons omdat ik dat lekkerder vind!

2 likes

Ik ga het vanavond voor het eerst zelf maken maar ik gebruik het recept uit Comfort van Ottolenghi!

1 like

Wij hadden eigenlijk vrij lui deze kruidenmix gebruikt:

En dan icm dat vegan gehakt, tofu en bosui. Makkelijker kan het niet haha. En het was echt heel lekker!

2 likes

Ik had cigkofte cravings dus zojuist bij thuisbezorgd besteld

1 like

Een voordeel menu van de mac met eindelijk de Big arch (wel aangepast zonder augurk en rauwe ui) en met 4 mini apple pies als toetje

Traybale met aardappel, aubergine en Crispy boerenkool

3 likes

Pannenkoeken. Aanrader met pistachecreme!

2 likes