@Daelyss zoek u iets anders om te doen dan schaamteloos de bio-industrie te supporten
Zonder schaamte inderdaad. Ik post hier niet om jou persoonlijk te provoceren. Gewoon even ademhalen en door scrollen en klapemoji’s uitdelen aan de vegetarische posts hier. Zinloze keyboard warrior
ja maar meid 1 keer zo’n boze emoji streak is nog te begrijpen als het je een keer hoog zit ofzo maar het heeft toch 0 zin om dit te blijven doen. zoveel energie die je in iets constructiefs activistisch kunt steken.
Pasta carbonara ![]()
Met guanciale voor de boze emoji.
Biefstuk met zoete aardappelfriet en bimi ![]()
sorry beetje laat maar waar koop je de krapao? ik kan bij aziatische supermarkten alleen zoete thaise basilicum vinden ipv holy basil
Ik vind dit zo lekker dat ik het een paar keer per week eet als ik alleen eet.
Cannellonibonen met kaas uit de oven. En dan met brood. Ik doe gewoon meteen het recept erbij:
Ik doe het gewoon met de kaas die ik in huis heb, meestal is dat Parmezaanse. Ik voeg ook gerookt paprikapoeder toe en wat meer chilivlokken.
Ohh dit lijkt me lekker! Bedankt voor het delen, ik ga dit een keer maken ![]()
Kleine moeite hoor!
Gebakken rijst met edamame bonen en yakitori kip (kom maar door met die smiley), allemaal uit de ninja speedi
Ik heb ook gekookt!! Griekse tomaten rijst, griekse salade (feta komt nog) en zelfgemaakte tzaziki. Met mini pita broodjes
Ik heb romige spinazie citroen orzo met kaas en pijnboompitjes
Heb je nu ook al flatbreads van ah excellent?!
Ik heb vanavond een plantdog (@Violoncello) van de ikea met een restje pompoenlinzensoep
Lekker SLA bowl gehaald!!
Ik heb zelf gemaakte pompoensoep gegeten met een naan en wat olijfjes en van die pepertjes met een soort roomkaas erin hmmmm!
Zoete aardappel, spruitjes en pompoen, allemaal geroosterd
Ja die zijn dan mini! En ook een beetje lekkerder? ![]()
Kaasfondue helemaal vega meid!!!
Welk recept heb je hiervoor gebruikt? Zie er op google veel verschillende
Niet vegan ![]()