Wat eet je vanavond #5

Erwtensoep met rijst, kroepoek en sambal

2 likes

Potato green pea curry van Pick Up Limes!

3 likes

Dip er aub wat hammetjes in.

1 like

Stamppot met (vega) gehaktballetjes

1 like

Zoete aardappel uit de oven met dadels, bosui, rode peper en balsamico

2 likes

Heb niet echt een recept haha. Ik fruit ui en knoflook, gooi er diepvries spinazie (of verse spinazie maar dan na het slinken nog ff met de staafmixer pureren) bij, de orzo, volle melk of slagroom, beetje groentebouillon en nog wat andere kruiden. Als de orzo zacht is citroensap bij, parmezaanse kaas en aftoppen met citroenrasp, pijnboompitjes/chilivlokken/burrata. Heel simpel dus :joy:

3 likes
Samenvatting

7 likes

Bietencurry, ik vind bieten echt heel smerig tenzij precies op deze manier gemaakt. Met rijst en boontjes en nog wat kleine dingen

Van Meera ofc, lekker makkelijk

Vegan want ik ben beter dan jullie

13 likes

Pizza mozzarella bio van de AH. Weet niet waarom maar deze is altijd insaneeee lekker

4 likes

Krulfriet en een bamischijf want moest wat op het station halen

En gisteren heel goed gelukte ribollita-achtige stoof met witte bonen, palmkool en mezze maniche (soort kleinere rigatoni)

4 likes

Parpadelle met paddenstoelen, veel kruiden en kaas

2 likes

Pita shoarma van oesterzwammen en rauwkost

5 likes

Currysoep met zoete aardappel en verse naan

3 likes

Erwtensoep met rookworst van HEMA

5 likes

Haha dit recept is voor mij genoeg! Thanks! :slight_smile:

2 likes

Ik heb in een hele kleine febo (twee kleine tafels) een oorlog gegeten, alleen. Er was even geen andere keus.

En toen werd het heel druk, constant een rij naast mij met starende mensen. Nou dat is een humbling ervaring hoor. :confused:

Ohja had een vitaaltje (vegaa) en die was ontzettend goor, niet goed genoeg doorbakken ofzo? Wel opgepeuzeld uiteraard.

je zit in een snackbar snackbareten te eten en de mensen die in de rij staan staan in de snackbar om ook snackbareten te halen, ik begrijp niet wat er humbling aan je ervaring was?

12 likes

Je hebt gelijk, misschien omdat ik mijzelf al slecht voelde dat ik snackbar moest eten. En de meeste mensen dat toch afhalen en nit op locatie eten, voelde mij hierdoor echt bekeken/betrapt. Ook omdat mensen dus echt aan het staren waren

och waarschijnlijk stonden die gewoon hongerig en verveeld in de rij en waren ze jaloers dat jij je pa tatje al had! lekker genieten van je snackbar hoor

4 likes

Pasta met romige pompoen-mascarpone saus, spekjes & Parmezaanse kaas (linkje)

3 likes