Rijst met sperziebonen en mayak gyeran (korean drug eggs
)
Groentetaart van Otto
Friet pindasaus en een kaassoufflé met chilisaus
hoe vond je dat?? ik vind dat echt niet weg te krijgen
Mijn man heeft het hello fresh recept aangepast en het was een zeer romige risotto. Het was qua structuur misschien wat harder dan gewone risottorijst maar zeer lekker. Ik weet niet of ik het zonder saus zou eten.
Geroerbakte spruitjes en champignons met tofu in soja/ketjap, heel chill en makkelijk
Linzensoep met pitakaas
Ben reeds wat aan het experimenteren voor Kerst en ik wou tonijnsteaks van watermeloen maken. So far so good, vanavond gaat het in reepjes in een pokebowl met sushirijst, daikon, wortel, avocado, komkommer en een sesam-mayo dressing. Als het echt geslaagd is wordt het met Kerst in een klein voorgerechtje gebruikt (in reepjes of als tartaar)
Wortel pompoensoep uit de slowcooker met van dat vieslekker kant&klaar kruidenboter stokbrood
Dit was zo lekker dat ik het ook als voorgerecht ga maken met kerst met viognier erbij
Dumpling bake (geen zelfgemaakte dumplings)
Vegan kipdoner
Champignon/oesterzwammen pot pie met aardappeltjes en salade
Het is blijkbaar een cheatday geworden.
Pizza ![]()
Andijviestamp ![]()
Pa.tatje oorlog met ui
Heb jij het recept gebruikt wat je overal voorbij ziet komen? Ik heb die ook gemaakt, vond ik lekker en heel handig, nu op zoek naar iets andere smaken voor de volgende keer. Zou ook eens zonder kokosmelk willen maar ja wat dan⊠Ben hier zo slecht in.
Ja, zoân viral bake
. Ik had er pak choi in gedaan en Thai basilicum maar vond dat laatste niet zoveel toevoegen
Edit: vanavond ga ik zuurkoolschotel maken met gebakken ananas
Doner met aubergine en oesterzwam, zongedroogde tomatenhummus, rode ui, veldsla, munt